Cool 1 - najlepszy ROM

Re: Cool 1 - najlepszy ROM

Postprzez DAMIANq » 17 gru 2018, o 10:40

Panowie sorry jeżeli pytanie powtarza się po raz setny, ale może 2 razy w życiu wgrywałem romy tak więc jestem typowo laikiem w tym temacie...
Kupiłem tutaj na forum COOLPAD COOL1 4/32GB (C103) (aktualnie czekam na wysyłkę - będzie jutro/pojutrze u mnie).
Telefon kupiłem dla teściowej - tak więc będzie jej służył typowo do rozmów/sms/słuchania muzyki/zdjęć - praktycznie tyle, z neta umarkowanie rzadko korzysta,
z apek jeszcze bardziej.
Nie wiem nawet jaki będzie stockowy soft, ale tak trochę przestudiowałem temat i ten "5.8.018S_sta_05252 (leree)" będzie najlepszy?
Głównie zależy mi tutaj najbardziej na możliwie najbardziej spolszczonym romie, możliwie dobrej stabilności/bezproblemowości w codziennym prostym użytkowanu i szybkości telefonu.

I jeszcze co do modelu C103 - dam radę wgrać/zrobić update z menu telefonu czy muszę kombinować trochę bardziej?
DAMIANq

Telefon:: HUAWEI

Postprzez Flyagaric » 17 gru 2018, o 15:08

Dalej nie ma nic lepiej spolszczonego i bardziej bezproblemowego niż ROM LeRee. Osobom, jak teściowa, ten właśnie ROM trzeba wgrywać. Problemem mogą być przyzwyczajenia z innego Andka - brak tu górnej belki. Naprawić da się to tylko zewnętrznym programem.

DAMIANq napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

To niestety pozostaje kwestią tego, z jakim ROMem fon przyjdzie. Jeśli nie z menu, to z wbudowanego recovery i pena pójdzie na pewno. Jest to równie łatwe, tylko wymaga przejściówki dla pena.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP

Pochwały: 167
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Postprzez DAMIANq » 20 gru 2018, o 20:22

Flyagaric napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

To jakaś apka czy jak?
DAMIANq

Telefon:: HUAWEI