przez Kruk2204 » 19 paź 2017, o 06:36
Witam, mam pewien problem, otóż zamówiłem telefon Le Cool 1, który jak się okazało nie posiada certyfikatu CE . Telefon został zatrzymany do kontroli celnej w Przemyślu, wysłałem im potwierdzenie transakcji, zakupu tak jak prosili, po czym po kilku dniach dostałem e-mail zwrotny o tym że wyrób nie posiada: oznakowania CE na produkcie, dołączonej kopii deklaracji zgodności, instrukcji obsługi i nazwy producenta oraz pocztowego adresu kontaktowego w języku polskim po czym otrzymałem negatywną opinię. Przeczytałem tutaj kilka wątków i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, otóż czy w związku zaistniałą sytuację mogę zgłosić zwrot to sprzedawcy? Jeżeli tak to co mam zawrzeć w wiadomości do niego, abym dostał pełen zwrot pieniędzy. Telefon zakupiłem w sklepie Hong Kong Goldway, nie zależy mi na tym żeby uniknąć płacenia VAT tylko żeby telefon nie był poddawany tej kontroli. Z góry przepraszam jeżeli podobne pytanie miało miejsce na forum, ale po przewertowaniu kilkunastu stron nie znalazłem odpowiedzi na ten temat, pozdrawiam