Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
20 wrz 2017, o 16:20
WER Przemyśl nie jest odpowiedzialny za ruch z Ukrainą. Ktoś tu kiedyś pisał, że całe zamieszanie powstało wraz z ze zmianą kierowniczki owego Weru która wydaje się być swiętsza od papieża.
20 wrz 2017, o 17:06
Lepiej żeby jej nie awansowali do W-wy :P
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
20 wrz 2017, o 17:46
Tam nie ma WER tylko lokalny UP, a zmienił się w kwietniu naczelnik tamtejszego UC.
24 wrz 2017, o 14:39
Wer przemyśl miał być do likwidacji. Miał go przejąć Rzeszów. Może z wykazują się, żeby nie było powtórki
19 paź 2017, o 06:36
Witam, mam pewien problem, otóż zamówiłem telefon Le Cool 1, który jak się okazało nie posiada certyfikatu CE . Telefon został zatrzymany do kontroli celnej w Przemyślu, wysłałem im potwierdzenie transakcji, zakupu tak jak prosili, po czym po kilku dniach dostałem e-mail zwrotny o tym że wyrób nie posiada: oznakowania CE na produkcie, dołączonej kopii deklaracji zgodności, instrukcji obsługi i nazwy producenta oraz pocztowego adresu kontaktowego w języku polskim po czym otrzymałem negatywną opinię. Przeczytałem tutaj kilka wątków i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, otóż czy w związku zaistniałą sytuację mogę zgłosić zwrot to sprzedawcy? Jeżeli tak to co mam zawrzeć w wiadomości do niego, abym dostał pełen zwrot pieniędzy. Telefon zakupiłem w sklepie Hong Kong Goldway, nie zależy mi na tym żeby uniknąć płacenia VAT tylko żeby telefon nie był poddawany tej kontroli. Z góry przepraszam jeżeli podobne pytanie miało miejsce na forum, ale po przewertowaniu kilkunastu stron nie znalazłem odpowiedzi na ten temat, pozdrawiam
19 paź 2017, o 08:11
Żeby zwrócić coś do sprzedawcy, trzeba to najpierw odebrać. To chyba oczywiste.
19 paź 2017, o 09:02
kruk- miałem podobnie, otworzyłem spór na ali.. ze sprzedawcą. Telefon został zawrócony do Chin przez UC. Sprzedawca nie chciał zwrócić pieniędzy ale Ali.. zaproponował czekanie kilkanaście dni (chyba aż tel dotrze do Chin). Po czym zasądził pełny 'refund'. Wtedy już pieniądze otrzymałem błyskawicznie. Cierpliwości
19 paź 2017, o 09:10
Napisz do UC w odpowiedzi na maila, żeby odesłali telefon do nadawcy.
Jak się pojawi w trackingu, że wraca to wtedy pisz do sprzedawcy. Z tego co pamiętam to ktoś miał taki sam problem z Xiaomi od Goldwaya i chyba Goldway coś potrącał za koszty wysyłki. Przewertuj dokładnie ten wątek od początku.
21 paź 2017, o 14:34
Ok dzięki, napisałem do UC, póki co bez odzewu. Gdy już odeślą to co powinienem napisać do sprzedawcy żeby bez problemu oddał mi pieniądze za telefon? Jakieś konkretne powody czy napisać jak wygląda rzeczywiście sytuacja i liczyć że to zaakceptuję i odeślą pieniądze?
21 paź 2017, o 15:02
UC Ci nie odpisze, że wysłali. Będziesz widział po trackingu, że paczka wraca. Do sprzedawcy napisz prawdę, że UC nie dopuścił telefonu z powodu braku CE.
23 paź 2017, o 12:00
Miałem to nieszczęście, że byłem jednym z pierwszych, którym Przemyśl zatrzymał telefony od 2 różych sprzedawców, pomijam to że leżał tam ponad 2 miesiące zanim cokolwiek zaczęli działać w tym temacie, później kontrole telefonów w urzędach bo brak znaczków certywikatów na pudelkach, telefonach itp. po kolejnym miesiącu w końcu w decyzji stwierdzili, że nic nie da się zrobić i trzeba odesłać . Oczywiście odesłałem odpowiedź, że skoro tak to niech odeślą do nadawców i teraz niespodzianka było to 6 miesięcy temu. Nie ma błędu wysłano gdzies 22-23 marca, w trakingu przesyłki wyświetlają się że zostały wysłane, dodatkowo że 31.03.2017 dotarły do kraju przeznaczenia tj Singapur, od tamtego czasu molestuje sprzedawców o to czy paczki wróciły ale cały czas twierdzą że nic do nich nie dotarło...znajomemu też zaczymali przesyłkę i w tym samym czasie wysłano i również nie dotarła. Teraz moje pytanie co z tym zrobić, czy można jakoś ubiegać się o potwierdzenie otrzymania przesyłki z Przemyśla? Skoro oni mieli ją jako ostatni to powinni mieć jakieś potwierdzenie? Nie mam zamiaru przez ich jakieś niedopatrzenie stracić pieniądze.
23 paź 2017, o 12:16
Obawiam się, że możesz pożegnać się z kasą. Na chargeback jest 120 dni, piszesz o 6 miesiącach, czyli po rybach. Potwierdzenia żadnego nie dostaniesz, bo nie jesteś nadawcą. Paczkę nadał chińczyk, a w Przemyślu ją tylko zwrócili, a nie nadali ponownie. (ten sam numer nadania)
PS. Mam nadzieję, że się mylę, ale kiepsko to wygląda bo zostałeś bez żadnej ochrony.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.