przez Yakish_Colesh » 29 maja 2017, o 19:04
Jakieś 2 miesiące temu zaczęły się niezgadzać kwoty zwrotów, pojawiły się na koncie nawet umorzenia. Po zgłoszeniu i 2 tygodniowej analizie otrzymałem potwierdzenie, że to problem techniczny, pracujemy nad rozwiązaniem itp. itd, zwroty naliczane są poprawnie, ale źle wyświetlane. Z grubsza chyba tak jest, ale ze względu na ten nienaprawiony jeszcze błąd nie ma możliwości stwierdzenia czy ten system w ogóle działa.
No i masz. Dziś w GA pojawiła się prawidłowa wartość cashback za wczorajsze zakupy więc chyba w końcu naprawili. Pewnie czytają to forum :)
Cały kwiecień i maj pojawiały się nieprawidłowe kwoty naliczone w "Events" (chociaż upierali się, że suma na koncie jest prawidłowa i wydaje się że jest). Wyszli na prostą akurat jak moja cierpliwość się wyczerpała...
Właśnie się miałem przenieść na planetplus, ale odstraszyła mnie informacja, że dla Ali "wszystkie wartości Cashback w sklepie AliExpress naliczają się od wartości netto zamówienia". Coś się tam zmieniło od czasu kiedy ra-vau zachwalał ten serwis ? No bo jak naliczają cashback tak jak cashgoback.pl to 8% PP < 6% GA .... szkoda zamieniać siekierkę na kijek.