Ocena: negatywna
Nazwa sprzedawcy: HK Epad
Link do sklepu: http://www.aliexpress.com/store/1419032
Zakupiony Towar/wartość: Meizu M2/130$
Opis transakcji: Zamówiłem 03.09. Dostałem po tygodniu wygenerowany tracking NL post, który co prawda pojawił się po tygodniu w systemie śledzenia, ale jedyny status jaki wisi do tej pory to: "The item is ready for shipment". Sprzedawca ściemniał, że niby zapyta się gdzie moja paczka, ale to pewnie potrwa itd, w końcu przestał odpisywać. Sam zapytałem NL post przez twittera i dostałem praktycznie od razu odpowiedź, że przesyłka fizycznie do nich nie dotarła. Na dzień dzisiejszy (19.11) czekam już na refund od Ali. Stracone ponad 80 dni i zamrożona kasa. Na pocieszenie udało mi się kupić M2 11.11 za 98$ i już jest w WER Warszawa.