Mam do was pytanie, być może ktoś z Was miał podobny problem.
W dniu 20.04.2020 wysłano do mnie przesyłkę z Aliexpress za pośrednictwem ASS (Singapore Post). W momencie zakupu towaru okres ochrony wynosił 60 dni. Gdy czas dobiegał końca, sprzedający wydłużył okres do 15.07.2020. Nie protestowałem wiedząc, że są problemy z tym przewoźnikiem. W dniu dzisiejszym zakończył się ten wydłużony okres ochrony i zamówienie zostało automatycznie potwierdzone.
Otworzyłem spór. Niespełna po 30 minutach, Aliexpress odpowiedział z informacją, że spór jest niezasadny i kazali czekać dodatkowe 10 dni. Teraz nie wiem co mam zrobić - zamknąć spór i otworzyć ponownie po tych 10 dniach? Zakończenie negocjacji ma nastąpić w dniu 22.07.2020, więc przed upływem tych 10 dni. Jeśli spór zostanie zamknięty z takim rozstrzygnięciem, to oczywiście nie dostanę kasy z powrotem, a otworzyć kolejnego pewnie nie będę mógł.
Doradźcie co zrobić, bo z takim czymś spotykam się po raz pierwszy. Nie mam też żadnej pewności, że przesyłka dojdzie, bo 2 inne wysłane China Post Airmail w lutym i marcu nie dotarły do dziś, więc to, że są jakieś aktualizacje nie znaczy, że finalnie dotrze. Wydawało mi się, że Ochrona Zakupu, to jakaś gwarancja, ale okazuje się, że zaczynają się wymigiwać.