Konkursy z nagrodami.
25 mar 2017, o 17:38
Lubię Gearbest i od niego zaczynałem przygodę z zakupami w Chinach. Nigdy mnie nie oszukali, a nawet raz kiedy zaginęła mi przesyłka nierejestrowana z Pistonami 3 to wysłali ją ponownie bez żadnego marudzenia. Ich największymi zaletami są ogromny wybór telefonów i akcesoriów do nich oraz mnóstwo gratów do mojego hobby czyli RC. Do poprawy natomiast jest zawartość magazynu EU. Nie ma za bardzo w czym wybierać i ceny są zdecydowanie wyższe niż na Ali.
25 mar 2017, o 20:48
Lubię sklep Gearbest za to, że przy zakupie nie muszę się obawiać o oryginalność przedmiotów. Dodatkowo za dobre ceny i ciekawe promocje.
Poprawiłbym różnorodność asortymenty, brakuje niektórych popularnych przedmiotów, np. marki Blitzwolf oraz dodałbym możliwość zapłaty w złotówkach.
25 mar 2017, o 21:11
Lubię sklep za niskie ceny oraz łatwą w obsłudze stronę. Dodałbym pełną polską wersję strony sklepu.
26 mar 2017, o 00:12
Na plus - duża różnorodność towarów w niezłych cenach
na minus mało z tych towarów jest w magazynach EU
26 mar 2017, o 13:15
Szanuję za konkurencyjne ceny i różnorodność produktów.
Ubolewam nad magazynem Europejskim,zbyt mały wybór.
26 mar 2017, o 14:34
Na plus:
1. Płatność Paypal
2. Niezłe okazje cenowe
3. Dobry kontakt z klientami
Do poprawy:
1. Zwiększenie ilości towaru w europejskim magazynie.
26 mar 2017, o 15:23
Jak do tej pory kupuję tylko w Gearbest - lubię Gearbest. Jestem zadowolony z zakupów - nie miałem do tej pory żadnych problemów z tym sklepem.
Za dokonane zakupy otrzymuję od Gearbest punkty, które obniżają cenę następnych zakupów. Będę dalej tam kupować bo mam do nich zaufanie. Niedogodnością jest czas dostawy, ale na to sklep ani ja nie mamy wpływu.
26 mar 2017, o 15:27
Lubie Gearbest za to że jest! Za konkurencyjne ceny i oferty bez sciemy! Pytajac o zmiany pewnie jak wspomniał nie jeden tu, przydała by sie większa dostępność towarów w magazynach z EU co skróciło by odrazu tez czas dostawy więc za jednym zamachem poprawilo by to dwie sprawy.
26 mar 2017, o 16:28
Za co ich lubię? Mam dobrą opinię o obsłudze klienta w Gearbest, miałem kilka problemów a wszystko udało się z nimi załatwić szybko i sprawnie - w innych sklepach nie zawsze było tak przyjemnie. Drugą istotną zaletą jest nowoczesna, czytelna i przejrzysta strona.
Niestety ceny nie zawsze są najniższe i z tego powodu kilkukrotnie rezygnowałem z zakupów.
26 mar 2017, o 18:25
za co lubię:
- atrakcyjne ceny
- szybka wysyłka
- płatność Paypal
co powinni zmienić:
- podwyższenie poziomu obsługi klienta
- większy asortyment w magazynie EU
- wprowadzenie nowej metody wysyłki bezvatowej
:)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.