Szczerze powiedziawszy nie wiedziałem, czy pisać osobny temat, czy zawrzeć info tutaj.
Na jednej z grup na fb, ktoś podrzucił full cebula ofertę na słuchawki (wiadomo jakieś bez szału):
https://pl.aliexpress.com/item/Hot-Swea ... 0.0.m2OKkxwyszło, że sklep oferował różne kupony:
https://pl.aliexpress.com/store/sale-it ... 87-JaqJ2buJeden z nich był na kwotę 4$ (przy zakupie czegoś za 4,01$). W ofercie wysyłka do Polski wynosiła 0,53$. Czyli całość była od 4,11$do 4,52$.
Zamówiłem wersję z pudełkiem (kosztowało mnie to 2,12zł). Po pewnym czasie sprzedający napisał następującą treść:
Wielu osobom na FB napisano podobnie. Inne osoby zasadniczo nie wierzą (w tym ja) w słowa sprzedającego. Ktoś zauważył, że taka liczba cebulowych zamówień, a później ich anulowanie może sklepowi przysporzyć dodatkową reklamę (produkt popularny, to łatwiej znaleźć sklep).
Jak najlepiej zrobić? Nadmienię, że jedynym powodem zamówienia była akcja z kuponem. Czy sprzedający dostaje pełną kwotę (tak jak to ma miejsce na allegro, po użyciu kuponu), czy tą pomniejszoną?