przez TuptusiowaPanna » 19 lut 2017, o 17:41
Napiszę parę swoich spostrzeżeń. Kurier przybył z dokumentami do podpisania jakiś tydzień po wypełnieniu internetowego wniosku. Wszystko fajnie, dowodu nie chciał, prezent w środku był (teraz mają promocję i można wybrać do przeniesienia numeru 1 z 3 prezentów). Ogólnie do Virgin Mobile przeniosłam się z Plusa, bo mnie chamy denerwowały i miarka się w końcu po kilku latach przebrała.
Karta SIM zaczęła działać po kilku dniach. Aktywowałam usługę Freemium. Zgadzało się, 300MB było. Przez Internet doładowałam konto i wpisałam kod na 10GB Internetu za 10zł na miesiąc. Dla mnie ustawienia idealne, bo rozmów i SMS'ów nie potrzebuję dużo i te 30/30 mi wystarcza.
Następnego dnia po wyjściu z domu i włączeniu transmisji danych zaczęły się problemy. Nie działał Internet. Otóż trzeba było wpisać jakiś kod na skonfigurowanie urządzenia czy coś takiego. I teraz już działa. Zasięgu jeszcze nie sprawdziłam dokładnie, ale często przełącza się między sieciami, czasem Play, czasem T-mobile.
Generalnie wszystko jest dobrze, 30 minut, 30 SMS, 10,3GB Internetu za 10zł. Rewelacja.