Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
		
			Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
		
	 
    
	
		
		
			
			
			 przez mentorkmk » 11 paź 2016, o 12:12
przez mentorkmk » 11 paź 2016, o 12:12 
			
			The package was held at customs and will be returned to sended, will I get a full refund or will the shipment cost be deducted from this sum?
			
		 
		
			
			- 
				 
 mentorkmk
- AKTYWNY
-  
- Posty: 376
- Dołączył(a): 6 lis 2013, o 22:42
- Pochwały: 22
- Telefon:: brygada RR
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez poli5 » 13 paź 2016, o 10:35
przez poli5 » 13 paź 2016, o 10:35 
			
			odpisal mi chodzi mi o zwrot przesylki bo zatrzymali na cle prosze przetlumaczyc
 Hello ,dear
it will return to us ? how you know this ?
If so , after we received,we will refund to you ,ok ? it may take several days
thanks.
Doris.
			
		 
		
			
			- 
				poli5
			
-  
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23 lis 2014, o 18:34
- Telefon:: ap
- ROM: 1
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez mentorkmk » 14 paź 2016, o 16:51
przez mentorkmk » 14 paź 2016, o 16:51 
			
			innymi slowy, skad skarbenku wiesz ze nam odesla?
jesli odesla my odeslemy tobie kesz ale nie nerwuj sie jak niektorzy Twoi rodacy
nasze kilka dni trwa od 1 do 21 dni
Dorotka
			
		 
		
			
			- 
				 
 mentorkmk
- AKTYWNY
-  
- Posty: 376
- Dołączył(a): 6 lis 2013, o 22:42
- Pochwały: 22
- Telefon:: brygada RR
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez alban7314 » 6 lis 2016, o 21:22
przez alban7314 » 6 lis 2016, o 21:22 
			
			proszę o tłumaczenie :
Witam zakupiłem telefon u was. Telefon już przestał działać nie włącza się.
Podmieniałem ładowarkę i wyciągałem baterie nic to nie dało.
Gdzie mogę odesłać telefon na gwarancji?
Czy mogę liczyć na wymianę ta taka samą sztukę ?
i wysyłkę na ten adres:
			
		 
		
			
			- 
				alban7314
			
- AKTYWNY
-  
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13 sie 2014, o 22:41
- Pochwały: 4
- Telefon:: mi5->mi6
- ROM: miui
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez marcoos1 » 6 lis 2016, o 22:21
przez marcoos1 » 6 lis 2016, o 22:21 
			
			Hello.
I have bought mobile from you. Now i cant turn on it.
I change charger and take off battery but nothing happened.
Where i can send phone for guarantee?
Can i get new one as replace?
and please send it to
Autor postu otrzymał pochwałę 
		
			
			- 
				marcoos1
			
- VIP
-  
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez JackLondon » 14 lis 2016, o 23:10
przez JackLondon » 14 lis 2016, o 23:10 
			
			Proszę o przetłumaczenie:
Na przesłanym filmie widać, że w telefonie nie działa WiFi (brak MAC) oraz bluetooth (brak adresu). Telefon jest niesprawny.
Nie chcę 6 USD zwrotu. Chcę sprawny telefon.
Proszę o wymianę telefonu na sprawny lub zwrot całej kwoty za telefon.
Dziękuję!
			
		 
		
			
			- 
				JackLondon
			
-  
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29 sie 2016, o 09:35
- Telefon:: Meizu m2 note
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez marcoos1 » 15 lis 2016, o 00:00
przez marcoos1 » 15 lis 2016, o 00:00 
			
			On video you can notice that WiFi doesnt work (no MAC) and bluetooh neither (no address). Telefon has some malfunction and i cant use it.
I dont want 6 USD refund. I want functioning telephone.
I ask for replace for good one or full refund.
Autor postu otrzymał pochwałę 
		
			
			- 
				marcoos1
			
- VIP
-  
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez vater » 15 lis 2016, o 09:30
przez vater » 15 lis 2016, o 09:30 
			
			Poproszę o przetłumaczenie, ewentualnie o sugestie jak to ująć.
Chodzi o to, że towar błąkał się po świecie i wreszcie dotarł w czasie sporu. Ali pisał kilka dni temu, że przesyła kasę i w ciągu 3-15 dni ma być na koncie.
-Zegarek dostarczono 2016.11.14. Jak dostanę zwrot pieniędzy zgłoszę się i ustalimy w jaki sposób będę mógł je zwrócić.
			
		 
		
			
			- 
				vater
			
-  
- Posty: 86
- Dołączył(a): 3 mar 2013, o 18:45
- Lokalizacja: google
- Pochwały: 2
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez mentorkmk » 15 lis 2016, o 11:38
przez mentorkmk » 15 lis 2016, o 11:38 
			
			The item was in postage and finally reached me during the time of the dispute. Aliexpress wrote a few days ago that they are sending the money and it should be on my account in 3-15 days time. The watch reached me on the 14.11.2014. As soon as I get the money on my account, I will contact you, and we'll arrange the way I can send it back to you.
Autor postu otrzymał pochwałę 
		
			
			- 
				 
 mentorkmk
- AKTYWNY
-  
- Posty: 376
- Dołączył(a): 6 lis 2013, o 22:42
- Pochwały: 22
- Telefon:: brygada RR
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez marcoos1 » 15 lis 2016, o 11:57
przez marcoos1 » 15 lis 2016, o 11:57 
			
			@vater
Jak odzyskasz kasę to najprościej zwrócić w ten sposób, że kupujesz jeszcze raz, płacisz a on tego towaru nie wysyła. Od razu potwierdzasz odbiór i on dostaje kasę a ty już towar przecież masz.
			
		 
		
			
			- 
				marcoos1
			
- VIP
-  
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
 
	 
	
	 	
	
	
 
	Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości