Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
18 maja 2016, o 20:23
Proszę o przetłumaczenie tekstu.
Zamówiony naszyjnik przyszedł uszkodzony. W linku zamieszczam zdjęcie. Proszę o wymianę lub zwrot pieniędzy.
18 maja 2016, o 20:40
Hello My Friend.
Necklace came damaged, I've included a link to the photo.
Please for exchange or refund.
18 maja 2016, o 23:02
Czy może ktoś przetłumaczyć mój text dwa posty wyżej ? Będę wdzięczny :)
19 maja 2016, o 07:12
Piszą, że adres jest OK i wyślą na ten adres, deklarując wartość $40. No i że może być podatek do zapłacenia, poinformuj o tym osobę, która przesyłkę będzie odbierać.
19 maja 2016, o 10:18
Wielkie dzięki.
24 maja 2016, o 09:05
"Witam. Czy towar został już do mnie wysłany ?"
24 maja 2016, o 10:02
Hello. Has the order been sent? Please inform. Thanks.
Wysłane z mojego X98 Plus 3G przy użyciu Tapatalka
24 maja 2016, o 16:28
Poproszę o pomoc w tłumaczeniu takiego tekstu:
Telefon zachowuje się dziwnie. Bateria trzyma nieregularnie. Raz wytrzymuje ponad dzień, innym razem pada po dwóch godzinach. Nie ma reguły. Są problemy z ładowaniem. Proszę o podanie adresu, na który mam odesłać telefon celem wymiany na sprawny. Ewentualnie proszę o zwrot 10$ na zakup nowej baterii lub przysłanie nowej baterii.
26 maja 2016, o 09:35
Proszę o tłumaczenie bo już nie wiem, czy odebrali paczkę czy też nie.
I checked with your tracking number and order number, we regret that your returned package has not reflected on our system.
Therefore we are unable to process your order refund at the moment.
Please kindly recontact us in 10 business days, we will check for you and resolve for you.
28 maja 2016, o 14:55
proszę o przetłumaczenie
Drogi sprzedawco moja paczka już miesiąc nie przemieszcza się cały czas jest w Szanghaju proszę o wyjaśnienie co się z nią dzieje.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.