Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
1 gru 2015, o 16:25
Przepraszamy za późną odpowiedź. Jest nam przykro, ale w związku z bardzo mocnymi kontrolami celnymi w Chinach Twoja przesyłka jest o kilka dni opóźniona. Nasz człowiek od wysyłek zajmuje się sprawą Twojej przesyłki, która powinna być zwolniona w ciągu 2 dni. Przepraszamy że musisz tak długo oczekiwać, w ramach zadośćuczynienia dostaniesz od nas rabat na następne zamówienie. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy.
1 gru 2015, o 21:02
friend,
sincerely apologize for the trouble to you!
Really sorry for the unhappy experience we bring to you
and please don't leave a feedback 5 stars or leave any feedback,we can offer you a discount in your next order from us !
nice day
Pytam dlatego ze refunduje mi 100%a ja wystawiam mu 5 gwiazdek ale z tego tekstu co on napisał ze nie chce 5 gwiazdek, w sumie to nie za bardzo go rozumie, bo co innego wcześniej pisał a co innego teraz napisał.
2 gru 2015, o 06:24
Proszę o przetłumaczenie:
2 gru 2015, o 13:08
Dziękuje Tlasky :)
2 gru 2015, o 13:42
proszę o przetłumaczenie
witam! zegarki zamówiłem 3 tygodnie temu numery przesyłek do dziś nie zmieniają swojego statusu! po trzech tygodniach nie mogę śledzić swoich zegarków! żądam wyjaśnień albo założę natychmiastowy spór, bo wygląda na to, że zegarki wcale nie zostały wysłane!
2 gru 2015, o 13:47
Hello,
I've bought watches 3 weeks ago and till now tracking numbers you provided shows no status change.
I suppose these watches were not shipped at all.
I request you to immediately explain it. Otherwise I will raise the dispute.
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
2 gru 2015, o 21:05
Panowie kto mogłby mi to przetłumaczyć, trochę rozumie ale nie dokładnie.
2 gru 2015, o 22:17
Szanowny Kliencie,
Z przyjemnością informujemy, że Twoje zamówienie zostało wysłane. Otrzymasz je w ciągu 10-30 dni. Jeżeli nie otrzymasz go w ciągu 39 dni, prosimy o kontakt.
Po otrzymaniu towaru prosimy o wystawienie opinii/komentarza. Twoje zdanie pozwala nam nieustannie poprawiać nasze usługi. Dziękujemy za udział w naszej aukcji i mamy nadzieję gościć Cię znowu na Aliexpress.
Sent from my GT-I8200N using Tapatalk
3 gru 2015, o 21:46
proszę o przetłumaczenie:
Z tak nieprofesjonalnym sprzedawcą jak pan, jeszcze nie miałem do tej pory transakcji. Dopiero po mojej wczorajszej (02.12) interwencji zegarki zostały wysłane po 3 tygodniach! Wcześniej nie było przez 3 tygodnie żadnych statusów na stronie poczty o moich paczkach, dopiero jak do was napisałem pojawiły się statusy o wysyłce w dniach 2,3 grudnia! Od razu uprzedzam, że jeśli nie zostanie mi to jakoś wynagrodzone - na nagatywnym komentarzu się nie skończy! założę wam spór za takie potraktowanie klienta. Bo to przesada, żeby dopiero po 3 tygodniach wysłać przesyłkę i to dopiero po mojej interwencji !
faktycznie przepraszam pisałem na szybko :)
Ostatnio edytowano 3 gru 2015, o 22:05 przez
sensimilla, łącznie edytowano 1 raz
3 gru 2015, o 21:54
Przecież to nawet po polsku nie jest napisane.
Przeczytaj co napisałeś, policz do 10, przeczytaj jeszcze raz, policz do 20...i skasuj tekst.
Potem napisz tekst od nowa, ale przeczytaj go wcześniej 2 razy, zanim wciśniesz "wyślij".
3 gru 2015, o 21:58
Nie da się tego ładnie przetłumaczyć. Napisz to ładnie, bez emocji.
Sent from my GT-I8200N using Tapatalk
3 gru 2015, o 22:22
Z tak nieprofesjonalnym sprzedawcą jak pan, jeszcze nie miałem do tej pory transakcji. Dopiero po mojej wczorajszej (02.12) interwencji zegarki zostały wysłane po 3 tygodniach! Wcześniej nie było przez 3 tygodnie żadnych statusów na stronie poczty o moich paczkach, dopiero jak do was napisałem pojawiły się statusy o wysyłce w dniach 2,3 grudnia! Od razu uprzedzam, że jeśli nie zostanie mi to jakoś wynagrodzone - na nagatywnym komentarzu się nie skończy! założę wam spór za takie potraktowanie klienta. Bo to przesada, żeby dopiero po 3 tygodniach wysłać przesyłkę i to po mojej interwencji !
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.