Telefon do 250$

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: Telefon do 250$

Postprzez noszetrampki » 2 gru 2014, o 22:42

Cześć, chciałbym kupić telefon do 250$ (ze wszystkimi opłatami). Moje wymagania to:
dobrej jakości ekran do 5",
dobry aparat (nie chodzi mi o liczbę pikseli, tylko czy robi dobre zdjęcia bez względu na warunki),
fajnie by było, jakby obsługiwał Flash Player'a albo coś na podobę.
Nie potrzebuję dual sim. Jeszcze przydałby się polski język.
To wszystko, mam nadzieję, że mi coś doradzicie, jestem kompletnie zielony w temacie chińskich telefonów.
Pozdrawiam.
noszetrampki

Telefon:: LG Swift L5

Postprzez HooCairs » 2 gru 2014, o 22:53

Jeśli nie przeszkadza Ci średnie wsparcie, możliwe niewielkie problemy z systemem, język polski z domieszką angielskiego to Umi Zero/Elephone p3000s/Doogee DG900. Jeśli koniecznie potrzebujesz w pełni polskiego i nie zamierzasz się bawić z różnymi systemami to kup coś od Xiaomi, ich system jest bezawaryjny i ma wsparcie polskiej społeczności, co tydzień wychodzi nowa wersja. Przy tym budżecie sugerowałbym Redmi Note, ale ma 5,5". Możesz też kupić np Coolpada F1, są do niego polskie romy, z którymi nie ma problemów. Zenfone 5 asusa też powinen mieć w pełni polski system z racji oficjalnej dystrybucji w Polsce, ale będzie trochę mniej opłacalny. Z innym telefonami może być różnie, a już napewno do większości nie znajdziesz w pełni polskiego romu, co najwyżej w 70-80%.
HooCairs
AKTYWNY

Pochwały: 11
Telefon:: samsung

Postprzez noszetrampki » 2 gru 2014, o 23:13

Jakieś konkretne modele od Xiaomi? Któryś wyróżnia się dobrym aparatem?
noszetrampki

Postprzez HooCairs » 2 gru 2014, o 23:23