przez Albin » 23 lis 2013, o 21:51
Śmierdzi na kilometr. Zgłoś sprzedawcę do Aliexpress, załóż mu spór o całą kwotę i jak tylko będzie można, "eskalate".
Cena produktu była normalna, czy zaniżona i kilkuset kupujących ten towar?
Sprzedający ma jakieś komentarze?
Sprzedający co prawda bez komentarzy ale zaryzykowałem. Cena była trochę niższa, tłumczył się, że są nowym sprzedawcą i mają promocje żeby zdobyć klientów i pozytywny feedback i faktycznie po sprzedaniu kilku sztuk cena wzrosła do normalnej. Kontakt był ok, wszystko sprawnie, na drugi dzień po potwierdzeniu płatności dostałem nr trackingu, od tygodnia na 17track mam not found. Sprzedawca tłumaczy, że hongkong post zmieniali ostatnio jakiś system informatyczny i przez to niemożliwe jest śledzenie ich paczek, ale coś mi tu nie gra. Napisałem maila do HK post czy faktycznie takie coś miało miejsce. Jak tak to będę cierpliwie czekał a jak nie to wcale nie czekam 30 jak deklarował sprzedawca że paczka dojdzie tylko zgłaszam spór, za dużo ściemnia.