Sprzedawca nie wysłał paczki z tym numerem, operator anulował zlecenie.
Możliwe scenariusze:
1. sprzedawca oszukał i najzwyczajniej nie wysłał towaru (moje doświadczenie jest takie, że w takiej sytuacji po założeniu sporu sprzedawca szybko akceptuje żądanie zwrotu kasy i kasa wraca na moje konto)
2. sprzedawca wysłał towar inną pocztą, gdy zapytasz o co chodzi poda ci właściwy numer (miałem takie sytuacje)
3. sprzedawca wysłał towar inną pocztą, ale z jakichś powodów nie chce podać jaka firmą i jej numeru (moje doświadczenie jest takie, że w takiej sytuacji sprzedawca pisze, bym się nie martwił, że wysłał i żebym uzbroił się w cierpliwość).
4. sprzedawca nie wysłał towaru, kluczy, wymyśla tysiące powodów, dlaczego nie mam jeszcze paczki... to najgorszy typ kłamczuszków.
Moja propozycja: załóż spór, wybierz opcję problem z dostawą - brak śledzenia, zażądaj zwrotu kasy. W razie co Ali zdecyduje, czy masz czekać, czy zwróci ci kasę.