Pierwszy telefon kupiony na Banggood 6 czerwca, przesyłka darmowa European Direct Mail. Był pre-order, wysyłka rzekomo 14 czerwca. Tracking: 612803686238
17 lipca Banggood napisał, że przesyłka zaginęła i zapytał, czy chcę ponowne wysłanie czy zwrot kasy. Chciałem zwrot, dostałem dwa dni później przez Paypala.
21 lipca zamówiłem ten sam telefon przez Banggood (EDM był już niedostępny), dopłaciłem 40 zł do przesyłki Priority Air Mail. Wysyłka miała być dnia następnego (wynikało z informacji na stronie przedmiotu). 24 lipca napisałem do Banggood czy wysłali, bo nie mam trackingu. Dostałem tracking LX495719731NL. Przeprosili za opóźnienie. Do 1 sierpnia status nigdzie nie był dostępny, w tym czasie pisałem z nimi, odpisywali że mają opóźnienia, ale za 2-3 status na pewno się pojawi (standardowa śpiewka). 1 sierpnia Banggood przeprosił za opóźnienie i poinformował, że już wysłał przesyłkę. To spowodowało, że to mój pierwszy (w zasadzie podwójny) i ostatni zakup na Banggood.
Omawiany telefon to Doogee BL9000, świeży na rynku, więc pewnie stąd wynika opóźnienie, ale nie cierpię gdy sprzedawca mnie w tak rażący sposób oszukuje.