przez Instapaczka » 9 mar 2018, o 10:25
Panowie, co mam zrobić w takiej sytuacji. Paczka od 7 lutego leży na WER Warszawa, wczoraj zauważyłem że, status paczki się zmienił na "call 1605". Napisałem do gościa od którego ten telefon kupowałem (jak kliknąłem w moje zamówienie, jest chat na samym dole strony). Do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi, została tylko wysłana jakaś automatyczna wiadomość z odpowiedzią na kilka pytań. Stwierdziłem, że pierdziele takie interesy i chciałem założyć spór, ale wyskoczyła mi notka, że nie mogę tego zrobić bo przesyłka była dostarczona kilkukrotnie ale bezskutecznie, tu oryginalna wiadomość
"Our records show that your local shipping provider unsuccessfully attempted to deliver your order several times. Please contact this provider for additional information." Moja poczta nic nie wie, WER twierdzi, że tej paczki u nich nie ma i trzeba zgłosić reklamację przez nadawcę (sklep to Mi Global Store), który ma wyrąbane. Równe dwa miesiące miną w tą sobotę czyli jutro. Co robić jak żyć Panowie?