Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
30 lis 2017, o 20:18
Dziękuję jeszcze raz
30 lis 2017, o 22:41
płaciłem kartą i pobrało mi bezpośrednio z karty...i co w takim przypadku zrobić?
30 lis 2017, o 22:56
Zgłoś się do sprzedawcy co on na to (zwrot kasy czy powtórna wysyłka). Jak będzie ściemniał zgłoś się do banku, wystawcy twojej karty po chargeback. Masz na to 120 dni od płatności.
30 lis 2017, o 23:13
w tej sytuacji jak to bylo cos drogiego to radze czekac do bialej kosci cierpliwie, nawet do dwoch miesiecy bo podwojne przewalutowanie wycisnie z Ciebie zycie, najwyzej mozesz umilac ten czas sprzedajacemu wiadomosciami o tresci "kiedy kiedy kiedy..." z chargebackiem zawsze zdazysz jeszcze
jak cos taniego to tez mozesz zaczekac, bo malo masz do stracenia ;)
na przyszlosc w takich dziadoskich sklepach uzywaj paypala, w zasadzie we wszystkich paypala i revoluta najlepiej ;)
1 gru 2017, o 10:12
Wg trackingu jeszcze nie wyleciała z Chin. Tu możesz ją śledzić:
http://bit.ly/2BnDOqDJak dotrze do Szwecji i zostanie wysłana do PL, będziesz mógł śledzić przesyłkę w trackingu Poczty Polskiej wpisując jej międzynarodowy numer LM118869404SE
Kurcze od zakupu mineło ponad 2 tygodnie a paczka jeszcze nie wyleciała z chin ? Jak nie które przedmioty zakupione w ten sam dzień już przychodzą do mnie. Niewiem pisać do sprzedawcy czy czekać cierpliwie ?
1 gru 2017, o 10:39
w tej sytuacji jak to bylo cos drogiego to radze czekac do bialej kosci cierpliwie, nawet do dwoch miesiecy bo podwojne przewalutowanie wycisnie z Ciebie zycie, najwyzej mozesz umilac ten czas sprzedajacemu wiadomosciami o tresci "kiedy kiedy kiedy..." z chargebackiem zawsze zdazysz jeszcze
jak cos taniego to tez mozesz zaczekac, bo malo masz do stracenia ;)
na przyszlosc w takich dziadoskich sklepach uzywaj paypala, w zasadzie we wszystkich paypala i revoluta najlepiej ;)
Oki będę pamiętał ;) a zakup był za około 470zł.....
1 gru 2017, o 12:21
Minie okres ochrony - czyli jakieś 2 miesiące od daty zakupu - w tedy na pewniaka możesz bić w spór a teraz cierpliwości worek. Dla poprawy i odświeżenia kontaktu ze sprzedawcą po miesiącu możesz zapytać o potwierdzenie nr nadania i ew. sprawdzenie trackingu o ile był w opcji przesyłki.
1 gru 2017, o 15:14
A ja mam jeszcze takie pytanie na przyszłość.
Zamówiłem coś z Chin i zapłaciłem.
Towar nie dociera przez 2miesiace zgłaszam spór i zwracają mi kasę.
Po 3 miesiącach towar jednak do mnie dociera.
Co wtedy zrobić z tym towarem i jak to rozliczyć czy po prostu to jest już moje i strata sklepu albo sprzedającego?
Dzięki za odpowiedź
1 gru 2017, o 15:31
Jeśli dostałeś pełny zwrot to piszesz o tym do sprzedawcy, kupujesz raz jeszcze, potwierdzasz otrzymanie , sprzedawca nie wysyła przesyłki ale dostaje należne pieniądze.
Po problemie.
1 gru 2017, o 17:26
Zakupione 20 września 2017 wysłana 04 październik 2017 i do tej pory nic nie doszło numer 89797466684 czy jest szansa ze jeszcze dojdzie czy już raczej nie ?
1 gru 2017, o 17:32
Jest szansa. Moim zdaniem bardzo realna. Sam czekam na zwykłe wysłane przez China Post z tego okresu. Coś wyjątkowo są one "opóźnione". Poproś sprzedawcy o przedłużenie ochrony.
5 gru 2017, o 13:04
Witam Was serdecznie !!!
Chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych w zakupach u przyjaciół z CHRL :) Otóż zamówiłem dla córki w okolicach 11.11 telefon z Gearbest, status wysłane w dn. 16.11 przez prioritiline (DPD UK). Śledząc przesyłkę od samego początku (czyli od 16 listopada) jest ten sam status: Southall; Your parcel is on its way. Pytając o ten stan rzeczy na Gearbest otrzymałem od "supportu" wiadomość że być może jest wina pogody, świąt bądź innych jeszcze niewiadomego pochodzenia przyczyn zależnych od przewoźnika. Czy wg Was jest w tym coś niepojącego, czy może jednak te statusy się wcale nie aktualizują i prędzej zapuka kurier niż się to prawidłowo zaktualizuje na stronie DPD ? Będę wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.