przez kosmogator » 7 sty 2017, o 17:05
Nie zaczną. Na Ali nie mają takich możliwości. Poza Ali - kto kupi od sprzedawcy z deklarowanym terminem dostawy 100 dni?
W powyższej sytuacji "bycie przyzwoitym" powinno polegać na przyznaniu sprzedającemu przez kupującego "partial refundu". Zgodnie z uznaniem kupującego - 50% wydaje mi się odpowiednie, a przynajmniej ja bym tak zrobił. Wcześniej uzgodniłbym, że sprzedawcy to odpowiada i że ten konkretny telefon będzie posiadał normalną możliwość ewentualnej obsługi gwarancyjnej. Gdyby sprzedawca zaczął fikać albo stwierdził, że z gwarancji nici, z refundu dla niego też byłyby nici.
Oddawanie całości albo odsyłanie telefonu nie wchodzi IMO w rachubę. Tak ja bym to widział.
Wieczność bywa naprawdę długa. Szczególnie pod koniec.
What goes around, comes around.