Uzupełniając Panowie wasze pytania i kwestie sporne dotyczące tego co napisałem(a faktycznie można to różnie zrozumieć). Telefon to BlackView BV6000, kupiłem go już po premierze tego modelu, płaciłem za pomocą Przelewy24. Pisząc, że nie był to preorder miałem na myśli, że nie było na aukcji zaznaczone, że telefonu nie ma sprzedawca na stanie magazynowym i będę musiał na niego czekać.
Odnośnie tych 35 dni to przyznam szczerze, że jako niedoświadczony kupujący sam wyklikałem przedłużenie terminu wysyłki o 10 dni, faktycznie ten czas był ustawiony na począdku na 25 dni. Do kupna u tego sprzedawcy skusiła mnie jego atrakcyjna cena, aktualnie cena tego modelu praktycznie u wszystkich sprzedawców poszybowała w górę do jakiś 219USD(ja zapłaciłem za niego z jakimś kuponem 790,64 PLN).
Pełen zapis rozmowy umieściłem do waszego wglądu tutaj:

marcoos1 piszesz, że sprzedawca dotrzymuje terminów, teraz się zastanawiam czy nie warto poczekać. Duże cło mi mogą od niego naliczyć? Przekroczy to kwotę 219USD jaką bym musiał zapłacić za ten telefon np. w sklepie AE Smartfone Center, który to wysyła telefony z Niemiec?
Mam do was jeszcze jedno pytanie dotyczące innego zakupu. W AE Smartfone Center kupiłem dla znajomych dwie sztuki Doogiee X6pro, jedna z nich przestała działać po kilku minutach. Ze sprzedawcą ustaliłem, iż odeśle niedziałający model i w zamian przyślą mi nowy sprawny. Przesyłka dotarła do nich w sobotę. Nie zakładałem jednak sporu, i tu moje pytanie, czy dla własnego bezpieczeństwa zakładać spór? Czy można to może zrobić równie dobrze za 4 dni kiedy to mija termin dostawy towaru do mnie. Odbioru oczywiście na stronie nie potwierdzałem.
Dziękuje wam za dotychczasowe zainteresowanie
KC