Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
12 sie 2016, o 22:36
Nie, nie uważam. Trackingi poczty estońskiej do momentu przyjścia przesyłki do Estonii nie są zbyt dokładne i rozbudowane, więc mnie by tu nic nie niepokoiło. A i to, że przesyłka jest w drodze miesiąc, to też nic niezwykłego. Jeśli jest miesiąc, bo tego po trackingu nie widać, a nie utożsamiaj momentu podania numeru z wysyłką.
13 sie 2016, o 14:02
Dzięki kolego za pomoc. Dam znać jak przesyłka dotrze. Pozdrawiam
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
13 sie 2016, o 21:29
Moja przesyłka pojawiła się w trackingu dopiero po 10 dniach a też poszła tym przewoźnikiem estońskim.
13 sie 2016, o 23:01
Kolego dostałeś juz paczuche?Generalnie to dla mnie nowy przewoźnik. Musimy mieć cierpliwości co nie miara:)
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
14 sie 2016, o 00:57
20 czerwca Kupiłem w sklepie (Shenzhen Hao Han Ying Guang Technology Co., Ltd.) telefon, sprzedawca "wysłał" mi go 35 dnia było to na kilka godzin przed minięciem terminu jaki go obowiązywał na wysłanie towaru. Otrzymałem od niego najprawdopodobniej fałszywy numer przesyłki (RS576678123NL) wraz z linkiem do serwisu trakingowego
http://www.17track.net/en/ . Aktualnie minęło już sporo ponad 9 dni po jakich to powinienem móc śledzić przesyłkę, jednak nie mogę tego robić, serwis przesyłki nie znajduje. NL na końcu numeru przesyłki wskazuje na PostNL International Mail, na stronie tego przewoźnika przesyłka również nie zostaje odnaleziona. Więcej... niektóre serwisy takie jak np. AliPaczka twierdzą, że numer ma złą sumę kontrolną i najprawdopodobniej jest fałszywy. Teoretycznie paczka powinna dotrzeć do mnie najpóźniej 26 września 2016. W międzyczasie wymieniłem ze sprzedawcą kilka wiadomości, na początku w czasie przygotowywania przesyłki, gdzie sprzedawca mamił mnie opowieściami o problemach z dostawcą towaru, jak i teraz prosząc go o poprawny numer paczki, gdzie otrzymałem dokładnie ten sam numer wraz z linkiem do serwisu trakingowego. Nadmieniam, że sprzedawca na stronie sklepu nie pisał, że nie ma towaru na stanie i że jest to preorder.
Aktualnie jestem już zmęczony ciągłym oczekiwaniem na przesyłkę, która z pewnością nie dotrze, chciałbym aby zwrócono mi pieniądze. Proszę o poradę jak się do tego zabrać, nie wiem czy i kiedy powinienem otwierać spór, nie chciał bym stracić pieniędzy. Wolał bym te pieniądze wykorzystać na zakup telefonu u innego sprzedawcy.
14 sie 2016, o 01:05
Jak placiles ?
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
14 sie 2016, o 02:10
Nie wiem o czym rozmawiałeś ze sprzedawcą, ale powinieneś m.in.
- powiedz, że numer jest fałszywy i podejrzewasz, że nie wysłał jeszcze towaru a numer podał, bo taki jest wymóg
- dlatego też zaproponuj, że otworzysz spór z dowolnego powodu (jaki mu pasuje) a on go zaakceptuje szybko
- nie strasz kolesia, bo do tej pory dotrzymuje terminów i jak się uprze to będziesz czekał na pieniądze do października
14 sie 2016, o 09:36
Tak długo bym nie czekał aż wyślę towar. 10 dni i zaraz piszę że zgłoszę spór. Goście automatycznie piszą, że zaraz wyślą, albo że wyrażają zgodę na zwrot kasy.
Paczki wysłane NL zgłaszają się do 3-4 dni. Zgłaszaj spór że przesyłka jest nie widoczna, a minęło 10 dni.
14 sie 2016, o 12:05
Z mojego niewielkiego doświadczenia ta Omniva to raczej nędzna opcja. Później nadane przesyłki SG Postem już mam przygotowane do doręczenia, NL Posty już nawet doszły, a z trzech przesyłek Omnivy dopiero jedna weszła wczoraj na WER, a dwie pozostałe w czarnej dziurze.
14 sie 2016, o 16:18
To był preorder pewnie i dlatego czas wysyłki sprzedawca miał 35 dni ustawione. Dlatego też nie ma się co dziwić, że nie wysłał po 3-4 dniach.
14 sie 2016, o 18:13
Napisał, że to nie był preorder.
14 sie 2016, o 18:43
Gdzie tak napisał?
Ja w/w tekst rozumiem, że to jednak był preorder ale nie było o tym informacji na stronie.
Za mało danych podał Krzysztof (np jaki telefon), bo byśmy wiedzieli czy preorder. W sumie to jednak nie ma znaczenia, skoro czas do nadania to 35 dni to nawet gdyby to nie był preorder to sprzedawca mógł czekać 34 dni i dopiero wysłać (mając towar w swoim magazynie). Dlatego straszenie sporem po 10 dniach w takich sytuacjach jest bez sensu.
Jak mi nie pasują parametry aukcji (np czas do wysyłki, czy wybór kuriera itd) to idę na inną aukcję i tyle.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.