przez resmiki » 8 sty 2016, o 22:46
Trzeciego grudnia kupilem na geekbuying 3 pary sluchawek xiaomi piston 3, dostałem numer trackingowy, poczta holenderska, rejestrowana, kraj przeznaczenia Polska. Tracking wyglada tak:
Poczta Polska:
2016-01-05 13:42 MADRID CAMBIO SUPERFICIE, Package sent
2015-12-15 07:00 International Postal System, Package sent
2015-12-15 07:00 International Postal System, Item arrived
Poczta Holenderska:
17-12-2015 13:00 The item has arrived in the country of destination POLAND
15-12-2015 07:00 The item is at the PostNL sorting center
14-12-2015 17:42 The item is at the handover point from freight carrier to PostNL
14-12-2015 02:26 The item is ready for shipment
12-12-2015 08:26 The item has arrived in the transit airport
11-12-2015 20:00 The item is received by the shipper in the originating country
09-12-2015 07:52 The item is pre-advised
09-12-2015 03:12 The Item is at the shippers warehouse
12-11-2015 07:20 The item has left the originating country
Dzis zauwazyłem, ze pierwszy status z poczty holenderskiej jest sprzed dnia zakupu (!!). Nie wiem, czy poczta dała ciała i z Holandii zamiast do Polski wysłali do Hiszpani i pierwszy status ma złą datę, czy sprzedawca podal mi błedny numer trackingowy. Waham sie czy juz otwierac spor przez paypal czy jeszcze czekac.