Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
30 lis 2015, o 16:18
Przecież spór otwierasz 5 dni przed końcem ochrony. Tyle czasu zostało do końca? Jak nie to uspokój nerwy i czekaj. Poza tym podziwiam, że wybierasz sprzedawcę, na którego są skargi odnośnie feedbacku. Aż chce się powiedzieć "widziały gały co brały".
Ma 60 dni, czyli czekasz mniej więcej do połowy stycznia jeżeli dobrze liczę i wtedy otwierasz spór.
Ostatnio edytowano 30 lis 2015, o 16:22 przez
grzegi, łącznie edytowano 1 raz
30 lis 2015, o 16:21
Ale Chinol leci sobie w kulki. Ma 7 dni NA WYSYŁKĘ. Co mi dało, że dał mi tracking, który nie zarejestrował kompletnie niczego?
30 lis 2015, o 16:23
Ale Chinol leci sobie w kulki. Ma 7 dni NA WYSYŁKĘ. Co mi dało, że dał mi tracking, który nie zarejestrował kompletnie niczego?
Nie możesz otworzyć sporu ze względu na fałszywy tracking. Nawet jeśli go podał, bo musiał, to i tak musisz czekać.
30 lis 2015, o 16:27
Ale Chinol leci sobie w kulki. Ma 7 dni NA WYSYŁKĘ. Co mi dało, że dał mi tracking, który nie zarejestrował kompletnie niczego?
Nie możesz otworzyć sporu ze względu na fałszywy tracking. Nawet jeśli go podał, bo musiał, to i tak musisz czekać.
30 lis 2015, o 16:28
Okej, ale to bez sensu. Jestem na 99% pewny, że sprzedawca każe mu czekać prawie do końca terminu ochrony kupujących (będzie mówił - wysłałem, wysłałem, cierpliwości) i dopiero wtedy przyzna rację w sporze. Albo przyzna mu rację kilka dni przed upływem wyznaczonego terminu, w którym musi się wypowiedzieć, skoro typ ma problemy z feedbackiem. Przecież to widać.
Ostatnio edytowano 30 lis 2015, o 16:30 przez
grzegi, łącznie edytowano 2 razy
30 lis 2015, o 16:29
Ale on mi nie musi przyznawać racji. Ma problem to go eskaluję. Niech mi udowodni, że to wysłał. Poza tym to będzie chyba jedyny sposób aby się z nim skontaktować, bo ma po prostu kontakt w dupie.
30 lis 2015, o 16:53
Jeszcze jakieś pytania w sprawie przesyłek z początku listopada?
Czyli do miesiąca czasu z Holandii do Polski :D moja w środę będzie szła 2 tygodnie już. Dobree to czekamy dalej.
30 lis 2015, o 17:01
Gdzie pokazywało nr despatch dla Singapore Post? Bo nie mogę znaleść

a kiedyś pamiętam że sprawdzałem przy innej paczce dawno temu.
30 lis 2015, o 17:13
Jeszcze jakieś pytania w sprawie przesyłek z początku listopada?
I tak i nie... Dziwny ten problem, skoro kolegi z forum paczka wysłana godzinę po mojej i już jest w WER Warszawa, a moja kwitnie w Holandii ;)
Btw, może zamówić jeszcze jeden telefon - przyjdzie wcześniej
30 lis 2015, o 17:34
Jeszcze jakieś pytania w sprawie przesyłek z początku listopada?
Czyli do miesiąca czasu z Holandii do Polski :D moja w środę będzie szła 2 tygodnie już. Dobree to czekamy dalej.