przez lexio » 18 cze 2014, o 18:09
Za przeproszeniem ale co ty za z d.py wziete spory otworzyles , po twoich zrzutach ekranu widac ze spor całkowicie bezpodstawny i jeden i drugi. Jak mozna otworzyc biednemu chinczykowi spor twierdzac ze nie masz trackingu na e-monitoring poczta , przeciez ta strona nie jest zadnym wyznacznikiem czy paczka zostala wysłana czy nie , ona ma pomoc sledzic tylko jak przesylka jest w polsce , chinczyk prawidlowo odpisal ze tracking jest widoczny na 17track.net i jest to oficjalnie aprbobowany przaz ali tracking. Widac bylo ze faktycznie paczka zostala wyslana to zamiast spor zakonczyc na ta chwile i czekac to ty jeszcze dowaliłes i eskalowales spór i potem sie dziwisz ze ci go zamknęli skoro nie mailes racji .. sam sobie jestes winien.
W drugim wypadku sprawa identyczna , wprawdzie rzeczywiscie paczka idzie dlugo ale okres 60 dni na dostarczenie nie minal a ty znow eskalowales spor , tu tez paczka wyslana tylko ciagle w drodze nie dziwie sie wiec ze sprzedajacemu czas na odpowiedz zostal przedluzony aby minelo te 60 dni od wysylki , i wtedy beda ewentualnie rozpatrywac co dalej.
Edyta:
Warto czasem nauczyc sie cierpliwosci a nie otwierac spory na lewo i prawo bo to nie jest tak ze kupujacy to jakis guru i wystarczy eskalowac i juz Ali chetnie zwraca kase sprzedajacemu. Nie dziwilbym sie sporow kiedy by nie bylo zadnego trackingu lub kierowal do innego panstwa ale tu wszystko wygladalo w porzadku i wystarczylo tylko czekac przeciez chinczyk nie jest winny temu jak dziala jego lokalna poczta.
Bardzo mądra odpowiedź . Ja dodam że trzeba czasami być cierpliwym jeżeli jest na track17 ta paczka a nie patrzeć na PP . Druga sprawa to musi być czymś konkretnym uzasadnione . Ja wczoraj założyłem spór po statusie moim ostatnim
2014-06-05 20:42, Item put on hold due to Dangerous Good, MPC PMIH (KLIA)
czekałem cierpliwie zapewniali mnie ,że to wszystko jest ok a dziś niestety przeprosili i zaproponowali ponowną wysyłkę ( założyłem po 31 dniach ale status uzasadniony ,niebezpieczna bo zapewne bateria z telefonem)Dodam jeszcze ,że nigdy nie miałem problemu z dogadaniem się z chińczykiem/ką .Ostatnio otrzymałem odbiornik do ładowarki indukcyjnej(uszkodzony) ,zostałem przeproszony i ponownie mi wysłał bez otwierania sporu. Nie bać się pisać z nimi ,spór to już ostateczność idzie sie w każdej sytuacji dogadać a eskalacja sporu to już wkracza administrator i rozpatruje może to grozić całkowitym zablokowaniem konta za nie uzasadnione zakładanie sporu . I na koniec na ali jest czat przed popisz z kimś z obsługi tam zawsze szybko odpisują i doradzą w danym temacie link na pomoc
http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm