Hej, prośba o doradzenie :) Pierwszy raz otworzyłam spór na Aliexpress.
Następnego dnia już prośba od Sellera o zamknięcie.
Przesyłka doszła, ale wybrakowana, jednego przedmiotu w ogóle nie ma w paczce, a to co przyszło jest nie w tych gabarytach co zamawiałam.
Otworzyłam spór.
Seller prosi o zamknięcie.
Seller częsciowo przyznaje się do niewysłania jednego towaru "we might forgot to put"
ale prosi o anulowanie sporu i chce wysłać kasę za niewysłany towar na paypal (nie korzystam z paypala, płaciłam kartą). nie ma problemu założenie, ale trochę to irytujące.
Drugi przedmiot, który jest w innym rozmiarze niż miał być - seller mówi, ze prześle w prawidłowym, ale ponownie prosi o anulowanie sporu.
Jak z nimi dalej gadać?
Miałam problem z otworzeniem sporu w przypadku towaru, którego nie było w paczce, bo system widzi, że całą paczkę odebrałam z poczty i pozwolił mi tylko wybrać z opcji że "przedmiot otrzymany, ale coś jest z nim nie tak" - i w innym miejscu w formularzu tłumaczyłam, że "nie, ten przedmiot wcale nie jest otrzymany i wszystko jest z nim nie tak, bo go nie ma" no, trochę inaczej to napisałam :D
Ktoś ma doświadczenie z reklamacji towaru, którego brakowało u was w paczce? Ali uznaje? Nagrałam film z tego co było w paczce. To co było, było to tak upchane, ze małe szanse by tam się coś jeszcze zmieściło.. ale nie wiem, czy to może wystarczyć.
Czy zamknięcie sporu powoduje że nie będę mogła go ponownie otworzyć? Słabo mi się widzi zamykanie sporu w ciemno.