Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Seller prosi o zamknięcie sporu? brak towaru w paczce

16 lip 2020, o 12:49

Hej, prośba o doradzenie :) Pierwszy raz otworzyłam spór na Aliexpress.
Następnego dnia już prośba od Sellera o zamknięcie.

Przesyłka doszła, ale wybrakowana, jednego przedmiotu w ogóle nie ma w paczce, a to co przyszło jest nie w tych gabarytach co zamawiałam.
Otworzyłam spór.
Seller prosi o zamknięcie.
Seller częsciowo przyznaje się do niewysłania jednego towaru "we might forgot to put"
ale prosi o anulowanie sporu i chce wysłać kasę za niewysłany towar na paypal (nie korzystam z paypala, płaciłam kartą). nie ma problemu założenie, ale trochę to irytujące.

Drugi przedmiot, który jest w innym rozmiarze niż miał być - seller mówi, ze prześle w prawidłowym, ale ponownie prosi o anulowanie sporu.
Jak z nimi dalej gadać?
Miałam problem z otworzeniem sporu w przypadku towaru, którego nie było w paczce, bo system widzi, że całą paczkę odebrałam z poczty i pozwolił mi tylko wybrać z opcji że "przedmiot otrzymany, ale coś jest z nim nie tak" - i w innym miejscu w formularzu tłumaczyłam, że "nie, ten przedmiot wcale nie jest otrzymany i wszystko jest z nim nie tak, bo go nie ma" no, trochę inaczej to napisałam :D
Ktoś ma doświadczenie z reklamacji towaru, którego brakowało u was w paczce? Ali uznaje? Nagrałam film z tego co było w paczce. To co było, było to tak upchane, ze małe szanse by tam się coś jeszcze zmieściło.. ale nie wiem, czy to może wystarczyć.

Czy zamknięcie sporu powoduje że nie będę mogła go ponownie otworzyć? Słabo mi się widzi zamykanie sporu w ciemno.

Re: Seller prosi o zamknięcie sporu? brak towaru w paczce

17 lip 2020, o 05:46

Po zamknięciu sporu nie możesz go od razu otworzyć. Dodatkowo zapewne chińczyk będzie chciał abyś potwierdził odbiór towaru. Ja na Twoim miejscu nie szedł bym mu w ogóle na rękę. Bo paczka jest i nie kompletna i nie właściwa więc po prostu dla Ciebie zbędna.
Full refunded czy jakoś tak wybierz.

Re: Seller prosi o zamknięcie sporu? brak towaru w paczce

17 lip 2020, o 06:16

Dokładnie. Full refund i dodatkowo "no return goods", czyli bez zwracania towaru z Twojej strony. W żadnym wypadku nie kończ sporu i nie wierz w bajki majfrendów.

Re: Seller prosi o zamknięcie sporu? brak towaru w paczce

17 lip 2020, o 08:45

Potwierdzam to co wcześniej już napisano. Na Aliexpress kupuję już ładnych parę lat. Sprzedawcy kombinują i nie ma sensu im wierzyć.

Re: Seller prosi o zamknięcie sporu? brak towaru w paczce

18 lip 2020, o 20:06

rolls_11 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Spór można zamykać i ponownie otwierać, ale to tylko wydłuża czas rozstrzygnięcia. Ty niczego nie zamykaj. Bądź stanowcza i twardo trzymaj się swoich racji. Krótko i zwięźle uzasadniaj swoje roszczenie. Na pewno rozstrzygną na Twoją korzyść.
Odpowiedz