przez yzedef » 2 lis 2016, o 17:30
Nikt się nie użala, napisałem tylko dla innych jakie Samsung ma standardy produkcyjne że nowy telefon z górnej półki wychodzi z fabryki uwalony.
Dziś ta sprawa miała ciąg dalszy. Telefon pojechał do serwisu Samsunga, odebrał go ode mnie kurier zamówiony przez Orange. Orange wysłałem mailem i do paczki wrzuciłem pismo z żądaniem wymiany na nowy z tytułu rękojmi. Dziś dostałem info z serwisu Samsunga że wymiana na nowy to nadmierny koszt i jest nieopłacalna i ze proponują wymianę płyty głównej (widać to padło) cena 709zł netto i zrobią to na swój koszt :). Oczywiście nie zgodziłem się więc telefon wraca do mnie. Orange tutaj przy cwaniakował bo zamówił kuriera do serwisu Samsunga a nie do siebie... teraz telefon wróci do mnie i będę go wysyłał już do Orange sam z żądaniem wymiany. Dla firm też jest rękojmia, może bardziej ograniczona ale jest, jak go nie wymienią to odstępuję od przedłużenia umowy no bo nie są dotrzymane jej warunki (wadliwy telefon). Pewnie do końca roku będę się bujał z Orange przez to że Samsung produkuje badziew :). Swoją drogą jak mogą być nadmierne koszty naprawy jak ten telefon fabrycznie miał uwaloną płytę główną i jego wartość to 0zł :).
P.S
I jeszcze jedno, koledze z powodu słabego zasięgu wymienili HTC na nowe pod koniec gwarancji a ostatnio szwagrowi po roku Huawei też wymienił na nowy po roku bo padło wifi. W tych przypadkach nikt o to się nie prosił, producent sam zrobił wymianę.
Po prostu Szajsung i tyle :), chętnie bym ten temat nagłośnił pytanie tylko gdzie uderzyć ?