Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
4 wrz 2017, o 16:44
Możecie mi powiedzieć czy można odesłać sprzęt do Chin listem priorytetowym z zadeklarowaną wartością czy też może to dla Chińczyka być źródłem problemów celnych/skarbowych?
7 wrz 2017, o 13:08
Ze dwie strony wcześniej dopytywałem jak wygląda zwrot gotówki w przypadku gdy płatność robimy przez Przelewy24 i wpłatą przekazem pocztowym na poczcie.
Może się komuś przydać dlatego podzielę się z wami co ustaliłem. Zadzwoniłem z tym pytaniem do Przelewy24. Bez problemów jakie mi wróżono zwyczajny telefon na infolinie. Konsultant wyjaśnił że w takim wypadku Aliexpress kontaktuje się z Przelewami24 (dzięki czemu uzyskają kontakt mailowy) Po przesłaniu kwoty z Chin do Polski będą mailowo ze mną ustalać na jaki rachunek mają przelać środki.
9 wrz 2017, o 11:37
To jak już piszesz wyjąsnienia dla innych to napisz również z zakończenia a nie z poszczególnego etapu.
Daj znać czy wszystko poszło płynnie, ile czasu to trwało, ile na tym straciłeś itd
20 wrz 2017, o 15:41
Po ponad dwóch miesiącach udało mi się odzyskać pieniądze za telefon od The Warranty Group. Trzynastego lipca złożyłem wniosek o reklamację telefonu z powodu niedziałającego czujnika zbliżeniowego (ekran nie włączał się po zakończeniu rozmowy telefonicznej itp.), a następnego dnia nadałem paczkę do Słubic. Po około dwóch tygodniach od nadania paczki napisałem do TWG, aby dowiedzieć się, jaki jest status zgłoszenia - na stronie nadal widniała informacja, że oczekują oni na mój telefon. Poprosili mnie o cierpliwość, a 11 sierpnia otrzymałem wiadomość, w której pozwolili mi wybrać trzy (a właściwie to dwa) nowe telefony o podobnej wartości do reklamowanego Redmi Note 3 Pro. Były to: Redmi Note 4 w dwóch wariantach kolorystycznych (szary oraz złoty) oraz Oukitel U11. Po tygodniu od wybrania urządzenia zastępczego zapytałem o to, czy nowy telefon został już wysłany - otrzymałem odpowiedź, że go zakupili, ale nie są w stanie podać mi żadnych szczegółów. Cierpliwie czekałem, aż nagle 29 sierpnia dano mi możliwość zmiany wyboru na zwrot pieniędzy w formie vouchera na AliExpress lub przelewu na konto. Oczywiście wybrałem ten drugi i podałem dane konta bankowego ze wszystkimi szczegółami, o które mnie poproszono. Przelew miał dotrzeć na moje konto w ciągu 21 dni i właśnie dziś, 20 września, na moje konto wpłynęły 584 złote (kwota zakupu telefonu pomniejszona o koszty przesyłki, ubezpieczenia oraz 10% ze względu na użytkowanie telefonu przez ponad pół roku). Aktualny, niższy kurs dolara trochę tę kwotę obniżył. Łącznie straciłem jakieś 150 złotych (nie liczę wysłania paczki do Słubic), ale używałem telefonu od listopada do lipca
27 wrz 2017, o 19:04
Hej!
Pytanie odnośnie banggood i ich systemu zwrotów/reklamacji.
Otrzymałem telefon z niesprawnym czytnikiem linii papilarnych, jutro będę go wysyłał (koszta przesyłki pokryje PP, chwała im za to) po otrzymaniu instrukcji od Supportu.
Tym samym chciałbym zapytać się kogoś, kto przechodził przez podobną sytuację. Na co jest większa szansa - na zwrot pieniędzy, czy naprawę/wymianę telefonu na nowy? Zdecydowanie bardziej wolałbym naprawę lub wymianę na identyczny model telefonu, ale: a) telefon jest w uzupełnieniu, jest tylko opcja "preorder", b) nie ma już koloru, który zakupiłem.
Kolejna sprawa. Telefon kupiłem z przesyłką PDM - mam się nastawić na wysyłkę zwrotną taką samą formą?
I rzecz ostatnia - czy jest szansa, że BG wyśle nowy, sprawny telefon, jeszcze przed otrzymaniem przesyłki ode mnie?
Dziękuję bardzo!
27 wrz 2017, o 21:34
@Envil
https://www.wykop.pl/wpis/17022837/od-d ... -zwrotami/Myślę, że to wyjaśni wiele z twoich wątpliwości.
28 wrz 2017, o 01:00
To było półtora roku temu. Obecnie Banggood zdążył już tu kilku osobom podaść. To wciąż dobry sklep, ale jak sugerują wpisy w wątku z opiniami o tym sklepie (tak, mamy taki na forum), to też im się wpadki trafiały.
28 wrz 2017, o 20:10
Zobaczymy :] Telefon wysłałem, teraz czekam na odpowiedź na kilka moich maili. Mam nadzieję, że uda nam się to załatwić dosyć sprawnie.
28 wrz 2017, o 23:21
Oczywiście trzymam kciuki!
29 wrz 2017, o 17:00
Sprawa wygląda następująco. Odesłałem uszkodzony telefon do naprawy w Chinach. Na miejscu chinole stwierdzili, że się nie da naprawić i odeślą mi nowy telefon, tyle że inny model. W związku z tym mam pytanie. Jakie muszę przedstawić papiery celnikom, gdy zatrzymają ten telefon i zażądają vatu? Za ten zepsuty oczywiście vat zapłaciłem i mam na to dokument potwierdzający. Czy muszę zapłacić vat i później dochodzić zwrotu?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.