Witam,
Bardzo proszę o ustalenie faktycznego statusu mojego zamówienia #3876211, które złożyłem na stronie geekbuying
28.11.2016r. Nie wiem ile razy kontaktowałem się już w tej sprawie z obsługą geekbuying i ile razy dostawałem zapewnienie, że telefon został już wysłany i że będę się nim cieszył przed Świętami... Jeszcze niedawo na to liczyłem, ale z każdym dniem moja nadzieja na to słabnie
Zamówienie, zgodnie z informacją na stronie przedmiotu, miało zostać sprocesowane/wysłane w ciągu 2-7 dni roboczych przez SF Express. Po kilku dniach oczekiwania i kontakcie z supportem, otrzymałem info, że sposób wysyłki zostanie zmieniony na EU Priority Mail - Tax included. Jedyną różnicą miało być wydłużenie czasu dostawy, natomiast kwestia VATu miała pozostać niezmieniona w stosunku do wybranej przeze mnie formy wysyłki.
Po kolejnych kilku dniach oczekiwania i ponownym kontakcie z geekbuying zostałem poinformowany, że sposób wysyłki zostanie zmieniony na DHL, przy którym na 100% dostanę VAT! Po kontakcie z geekbuying Polska przez FB dostałem zapewnienie, że VAT zostanie pokryty, po przedstawieniu dokumentów z agencji celnej. Tę samą informację potwierdził support geekbying.
Niestety, kolejne dni mijają bardzo szybko a w sprawie w zasadzie nic się nie zmienia. Geekbuying twierdzi, że paczka została wysłana, daje mi nr trackingu DHL, a ten twierdzi, "że podany numer listu istnieje w naszym systemie tylko jako zapis elektroniczny. Nie ma informacji by fizycznie przesyłkę na tym numerze podjęto. Proszę o konsultację z nadawcą czy oprócz wygenerowania listu złożył także zlecenie na przyjazd kuriera. Bez zlecenia kierowca nie wie, że jest paczka do podjęcia".
Na stronie en.4px.com widnieje następujący status:
2016-12-16 11:48
HONG KONG - HONG KONG / Shipment operation completed
Czy ktoś wie co on właściwie oznacza? Dlaczego DHL nie potwierdza wysyłki?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.