Switch to full style
Geekbuying
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

3 gru 2016, o 00:06

Witam ja zamówiłem telefon 11.11.2016. Przez tydzień nie dostałem żadnego nr nadania. Dopiero po tygodniu dostałem nr który nie działa. Okazało się że pomyliłem cyferkę w kodzie pocztowym (wpisany kod nie pasował do miejscowości [w ogóle nie istnieje]), odpisałem im w ciągu 30 min. Następnie dostałem kolejny numer który przez tydzień pokazywał że paczka jest w Francji. Dopiero po tygodniu status się zmienił. Teraz pisze że został wysłany. Tylko dalej nie wiadomo gdzie jest. Pisałem do nich maila, w odpowiedzi dostałem maila że telefon został wysłany. Dzisiaj mija 15 "Bussines day". Telefonu dalej nie widać. Chyba także zrezygnuje z zakupu.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

3 gru 2016, o 09:51

Zamówiłem u nich telefon 16.11.2016. Jako że zależało mi na czasie to wybrałem przesyłkę DHL.
Wysłali dopiero 27.11.2016 po dwóch mailach do nich kiedy w końcu wyślą. Tłumaczyli się niby brakiem na magazynie, tylko że na stronie ani razu przy tym telefonie nie pojawiła się informacja, że nie mają go na magazynie. Przy innych taka informacja mogła się pojawić, także niby dlaczego przy tym nie było?
A teraz znów od 27 na trackingu DHL mam tylko "Otrzymano informacje o przesyłce" ( link ).
Napisałem do nich maila kolejnego to odpisali mi coś w stylu, że tak jest przed świętami i po czarnym piątku. Tylko że zamówiłem przed czarnym piątkiem i jakoś nie mogli w 7 dni roboczych wysłać przed nim.
Dodatkowo podali mi jakąś dziwną stronę do śledzenia paczki na której działa numer z DHL. Niby przesyłka jest w magazynie DHL.
Przesyłka DHL powinna przejść od nich w 3-5 dni roboczych, które już minęły. Nie mówiąc o oczekiwaniu na sam fakt aż wyślą przesyłkę. Łącznie czekam już 12 dni roboczych.
Nie dość że czekam dłużej niż w innych sklepach przesyłką pocztową to jeszcze pewnie będę musiał dopłacić VAT w DHL, które dodatkowo dodaje sobie 60zł za obsługę. (Słyszałem, że w DHL na 100% naliczają VAT i tą kwotę za obsługę.)

Podsumowując nie polecam sklepu. Zero profesjonalizmu.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

5 gru 2016, o 21:33

Dzisiaj minęło mi 15 business days, w ciągu których maksymalnie miała przyjść przesyłka - na trackingu chronopostu jest, że wczoraj wyleciała z Paryża. Przeleżała we Francji od 23 listopada. Ciekawe jaki kurier ją przechwyci u nas i czy naliczą VAT?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

5 gru 2016, o 23:21

DPD bo oni i chronopost mają jednego właściciela.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

8 gru 2016, o 12:41

Tydzień opóźnienia, ale paczka dotarła.

Co najważniejsze bez VATu!

List DPD do końca nie działał CHRONOPOST ładnie wyświetlał tracking przez całą drogę.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

9 gru 2016, o 16:30

Tak jak pisałem wcześniej w sklepie nie ma mojego koloru telefonu - choć zamówiony 14.11 to nadal nie ma,
Przeprosili mnie i zaoferowali ten sam telefon ale ROSE GOLD :) - oczywiście się nie zgodziłem. Teraz jak chce refund to kontakt z nimi się urwał i nie odpisują od 4 dni.

w jaki sposób mogę cofnąć zamówienie w geekbuying aby zwrócili pieniądze? pisałem na maile w korespondencji odnośnie telefonu,
może da się w jakiś sposób w paypalu zrobić zwrot? bo myślę, że tego telefonu nie będzie kolejny miesiąc

tak dla ścisłości chodzi o Le Max 2 Grey za 220$

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

9 gru 2016, o 20:09

Jeśli płaciłeś Paypalem to spór. Jeśli bank to chargeback.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

10 gru 2016, o 21:35

Mój telefon doszedł 8.12.2016 czyli 19 "Buissnes day".

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

19 gru 2016, o 20:20

Witam,

Bardzo proszę o ustalenie faktycznego statusu mojego zamówienia #3876211, które złożyłem na stronie geekbuying 28.11.2016r.

Nie wiem ile razy kontaktowałem się już w tej sprawie z obsługą geekbuying i ile razy dostawałem zapewnienie, że telefon został już wysłany i że będę się nim cieszył przed Świętami... Jeszcze niedawo na to liczyłem, ale z każdym dniem moja nadzieja na to słabnie :evil:

Zamówienie, zgodnie z informacją na stronie przedmiotu, miało zostać sprocesowane/wysłane w ciągu 2-7 dni roboczych przez SF Express. Po kilku dniach oczekiwania i kontakcie z supportem, otrzymałem info, że sposób wysyłki zostanie zmieniony na EU Priority Mail - Tax included. Jedyną różnicą miało być wydłużenie czasu dostawy, natomiast kwestia VATu miała pozostać niezmieniona w stosunku do wybranej przeze mnie formy wysyłki.
Po kolejnych kilku dniach oczekiwania i ponownym kontakcie z geekbuying zostałem poinformowany, że sposób wysyłki zostanie zmieniony na DHL, przy którym na 100% dostanę VAT! Po kontakcie z geekbuying Polska przez FB dostałem zapewnienie, że VAT zostanie pokryty, po przedstawieniu dokumentów z agencji celnej. Tę samą informację potwierdził support geekbying.
Niestety, kolejne dni mijają bardzo szybko a w sprawie w zasadzie nic się nie zmienia. Geekbuying twierdzi, że paczka została wysłana, daje mi nr trackingu DHL, a ten twierdzi, "że podany numer listu istnieje w naszym systemie tylko jako zapis elektroniczny. Nie ma informacji by fizycznie przesyłkę na tym numerze podjęto. Proszę o konsultację z nadawcą czy oprócz wygenerowania listu złożył także zlecenie na przyjazd kuriera. Bez zlecenia kierowca nie wie, że jest paczka do podjęcia".

Na stronie en.4px.com widnieje następujący status:

2016-12-16 11:48
HONG KONG - HONG KONG / Shipment operation completed

Czy ktoś wie co on właściwie oznacza? Dlaczego DHL nie potwierdza wysyłki?

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

20 gru 2016, o 20:36

Przesyłka dotarła do mnie 12 grudnia. Według trackingu DHL odebrali oni przesyłkę od nadawcy 7 grudnia. Także wychodzi na to, że przez ten cały czas sklep leciał w kulki.
Na szczęście telefon dotarł caly z przejściówką do ładowarki (miała być dopasowana ładowarka, a nie przejściówka). Jest on również oryginalny, co potwierdziłem na stronach miui i faktem, że działają na nim inne ROMy przeznaczone na ten telefon (xiaomi.eu).
Biorąc jednak pod uwagę, że musiałem czekać tyle czasu, fakt że musiałem zapłacić 70zł podatku, nie polecam sklepu nikomu.
Jeszcze nie spotkałem się z takim kreceniem przy zakupie przez internet, jak w przypadku geekbuying.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

20 gru 2016, o 20:51

Moja przesyłka została dziś odebrana przez DHLa.

Z tego co udało mi się dowiedzieć, Geekbuying miał problemy z firmą, która jest odpowiedzialna za dostarczenie ich paczek do DHLa (paczka leżała u nich 8 dni...). Mam nadzieję, że teraz sprawa będzie już szybko zakończona.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

2 sty 2017, o 13:03

Witam,

Mój numer zamówienia 3909514. Mam prośbę o info kiedy paczka zostanie nadana. Zamówiony Le Pro3 Force Gold w wersji 4/64GB.

pozdrawiam,
Odpowiedz