Witem serdecznie.
28.05.2016 kupiłem netbooka(
link) i z powodzeniem zapłaciłem za niego, przesyłkę i dodatkowy przedmiot o niższej wartości. Na stronie przedmiotu widnieje zapewnienie że wysyłka odbędzie się w 2-7 dni roboczych. Po 7 roboczych dniach emailem na adres
support_tracking@geekbuying.com zadałem pytanie:
Dziś jest 09.06.2016 nie ma odpowiedzi na maila, nie ma wiadomości że przesyłka została wysłana. W dodatku towar na stronie zdrożał(konkurencja ma taniej, a z kodem rabatowym... sporo taniej).
To prezent, stąd zdecydowałem się na przesyłkę kurierską, bo prezentów nie wręcza się po okazji. Oczywiście już po ptokach urodziny minęły...
Proszę o wysłanie przesyłki, ewentualnie na zwrot środków na konto Paypal z którego przyszła wpłata.
Z góry bardzo dziękuję.