Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Geekbuying

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez kicek814 » 11 kwi 2016, o 13:24

dzięki za pomoc, z tego co teraz widzę to na poczcie polskiej zaczęła być widoczna tj. 8.04.16 jest "nadejście przesyłki" zobaczymy ile teraz będzie trzeba czekać na dostarczenie tego do mnie.
kicek814
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:35
Telefon:: Samsung s5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez kicek814 » 20 kwi 2016, o 18:48

Witam was,
pisze ponieważ jednak potrzebuje pomocy ponieważ ta przesyłka mi nie doszła dla przypomnienia:
kicek814 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

na stronie http://directlinktrackedplus.com/ ustaliłem po nr zamówienia:
Order #: Q1835156053XX
Tracking #: RE835156053SE
Destination Country: PL

17/02/16 14:04 Item pre-advice received
18/02/16 10:20 Item received for processing
22/02/16 06:37 Order departed on flight from origin
29/02/16 10:50 Order departed from sorting hub
10/03/16 21:29 Status updates may be available fromdestination carrier

You can connect to your local tracking website at the destination below directly.
http://emonitoring.poczta-polska.pl
Please remember to copy your item number RE835156053SE for further tracking.

no i właśnie tutaj się sprawa kończy ponieważ Poczta Polska nie ma takiej przesyłki. Pisałem do supportu ale mówią że potrzebują czasu no troszkę już mnie to denerwuje. Do samego sprzedawcy nie wiem czy znalazłem sposób kontaktu niby gdzieś napisałem ale nie odpisuje. Nie wiem nawet czy dobrze znalazłem namiar do niego.
Niby nie jest to duża kwota ale jak bym wiedział że mi to nie przyjdzie to bym sobie kupił w polsce czy coś a tak to nie wiem co mam robić czy czekać czy domagać się zwrotu pieniędzy ale jak tak to nie wiem jak. I w taki sposób jestem pierwszy raz z zakupami z chin w d...

Pomożecie mi ?
kicek814
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:35
Telefon:: Samsung s5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez blue_voyager » 20 kwi 2016, o 18:56

To jest szwedzka poczta, niestety, potrafi to tyle trwać. Poczekałbym jeszcze ze dwa tygodnie, jesli nic sie nie ruszy wtedy spór na PayPalu.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5972
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez kicek814 » 20 kwi 2016, o 19:34

masakra.... no nic to poczekam fajnie by było jak by doszło przed majówką :P bo na wtedy mi to potrzebne :P
kicek814
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:35
Telefon:: Samsung s5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez kicek814 » 25 kwi 2016, o 14:42

Już miałem zgłaszać się do banku o cashback ale ostatni raz wpisałem do sprawdzenia a to proszę:

2016-04-22 17:47 Nadejście do sortowni w kraju przeznaczenia

Czyli jednak może dojdzie do mnie i to mam nadzieje że na dniach bo już wystarczająco długo czekałem.
Dzięki za pomoce z waszej strony.
kicek814
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 09:35
Telefon:: Samsung s5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez robertnik » 9 cze 2016, o 20:20

Witem serdecznie.
28.05.2016 kupiłem netbooka(link) i z powodzeniem zapłaciłem za niego, przesyłkę i dodatkowy przedmiot o niższej wartości. Na stronie przedmiotu widnieje zapewnienie że wysyłka odbędzie się w 2-7 dni roboczych. Po 7 roboczych dniach emailem na adres support_tracking@geekbuying.com zadałem pytanie:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Dziś jest 09.06.2016 nie ma odpowiedzi na maila, nie ma wiadomości że przesyłka została wysłana. W dodatku towar na stronie zdrożał(konkurencja ma taniej, a z kodem rabatowym... sporo taniej).
To prezent, stąd zdecydowałem się na przesyłkę kurierską, bo prezentów nie wręcza się po okazji. Oczywiście już po ptokach urodziny minęły...

Proszę o wysłanie przesyłki, ewentualnie na zwrot środków na konto Paypal z którego przyszła wpłata.
Z góry bardzo dziękuję.
robertnik
 
Posty: 48
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 18:01
Lokalizacja: opole
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez rudygdy » 10 cze 2016, o 13:51

Witam moja paczka chyba nie została nadana...

Od 7 czerwca status jest "Otrzymano informacje o przesyłce", brak info o odebraniu paczki przez kuriera... w jakim czasie mogę oczekiwać na przesyłkę...


ukrywać nie będę że nie zależy mi na czasie bo zależy ;) (zwłaszcza jak się jest bez telefonu) :)
rudygdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 cze 2016, o 13:49
Telefon:: xiaomi
ROM: global

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez robertnik » 10 cze 2016, o 21:13

Celem uzupełnienia mojego poprzedniego postu 10.06.2016 dostałem numer przesyłki.
Przydługo, ale mimo wszystko dziękuję.
robertnik
 
Posty: 48
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 18:01
Lokalizacja: opole
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do Geekbuying !

Postprzez mara44 » 3 lip 2016, o 23:26

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-R ... html#close

Nie bardzo wiem o co chodzi w opcjach wyboru telefonu jest tego tyle ze nie wiem o co chodzi moze ktos mi wytlumaczyc
Czytajac wasze wypowiedzi widze ze ten sklep nie spieszy sie z wysylkami czy to tyczy sie wszystkich wysylek czy tylko wy mieliscie takiego pecha?
mara44
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8 lut 2014, o 02:47
Telefon:: samsung

Kamera sportowa YI Action Cam 2 - procedura reklamacyjna

Postprzez Foorio » 16 lip 2016, o 10:23

Witam,
Zakupilem kamerke jak w tytule. Kamerka doszla w 2 tygodnie. Po uruchomieniu dzialala przez 30 minut i samoistnie sie wylaczyla. Od tego momentu nie wlacza sie. Ladowanie nic nie daje. Pisalem dwa maile do geekbuying i dolaczylem zdjecia. Po drugim moim mailu dostalem odpowiedz ze chca pomoc i... wyslali filmik z instrukcja wlaczenia kamerki. Mam rowniez sprawdzic czy bateria nie ma dodatkowych zabezpieczen na stykach oraz radza zmienic kabel USB do ladowania.
Wyjezdzam niedlugo na urlop i w tym celu zakupielm te kamerke. Zastanawiam sie jak wyglada procedura reklamacji na geekbuying. Czy zwroca mi koszt wysylki, oraz podatek w przypadku gdy wysla mi nowa kamerke (jezeli wysla). Mieszkam w Niemczech i zaplacilem 22€ VAT od wartosci. Ma ktos jakies doswiadczenia z reklamacjami na geekbuying? Jezeli jest gdzies o tym na forum, to przepraszam, ale nie znalazlem.
Foorio
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 sty 2015, o 21:38
Telefon:: galaxy s2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Geekbuying.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron