Witam wszystkich, kupiłem taki oto telefon w kolorze deep blue w promocji za 63$.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_141991.html (teraz cena jest 87$).
Wpłata była Paypalem, zostały ostatnie sztuki tego koloru w promocji i wieczorem po moim zakupie już tego telefonu nie było (out of stock). Dwa dni później dostałem wiadomość z Gearbest że nie mają już tego telefonu i proponują dwie opcje:
1) wymianę na inną rzecz (z dopłatą lub zwrotem różnicy na GB wallet)
2) zwrot na ich GB Wallet + jakieś ekstra punkty x5 (z tego co liczyłem dałyby mi rabat 6$ przy kolejnym zakupie)
Chciałem kupić ten telefon bo dobrych tanich 4.5" w ogóle nie ma. Z tego co widzę to ten telefon jest w ich ofercie za 87$ a na moje pytanie dlaczego mi go nie wyślą skoro już jest w ofercie odpowiedzieli mi:
"Unfortunately, we are very sorry to inform you that the item cannot be sold anymore on our website due to supplier's issues".
Po moim kolejnym mailu, że przecież go mają na stanie (podałem im link) odpowiedź:
"We wish to apologize for not updating information.
This item cannot be sold anymore on our website, please let us know your decision"
Co w tej sytuacji zrobić ? Chciałbym ten telefon dostać w cenie w jakiej kupiłem, ale pewnie nic nie wskóram ? Czy ktoś mógły ze swojego konta zapytać o faktyczną dostępność tego telefonu w kolorze deep blue ? Dzięki za rady.