• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez drozdor » 3 mar 2016, o 11:53

Kupiłem tv box z68 w Gearbest. Jednak zrezygnowałem z niego bo po pierwsze zmienili cenę po drugie postanowiłem kupić m8III-g. Poprosiłem o zwrot kasy, przez 2 dni mailowej przepychanki ze dadzą mi rabat itp, poprosiłem o full refund na GB Wallet. Otrzymałem wiadomość że maja dużo zamówień i potrwa to około 3 dni, następnie zamknęli mój tzw"ticket".

Wkurzyłem sie, otworzyłem kolejny ticket i poprosiłem żeby zrobili refund na mojego paypala, teraz napisali mi ze moj refund będzie zablokowany. "If you open the case, your refund will be blocked."

Spotkał sie ktos z czymś takim ??? Otworzyłem spór w paypal ale tam 20 dni trzeba czekać Oo.
drozdor
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lip 2014, o 08:21
Telefon:: samsung

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez pająk38 » 3 mar 2016, o 20:45

Po raz 10 .przestańcie kupować w tym pseudo sklepie , wystawiają towar którego nie mają na stanie , wciskają ludziom ciemnotę że wysłali telefon przesyłka nierejestrowaną , nie chcą zwracać kasy , otwieraj spór na PayPal poczekasz te 20 dni , bo inaczej kasy nigdy nie zobaczysz.
pająk38
AKTYWNY
 
Posty: 211
Dołączył(a): 5 lis 2012, o 10:10
Lokalizacja: internet

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez pawelek696 » 7 mar 2016, o 20:16

Witam,
Ile Wam srednio ida nierejestrowane paczki z GB? Czekam juz 2 tyg i zastawiam sie czy jeszcze dlugo bede musial czekac.

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka
pawelek696
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 10:02
Lokalizacja: Podlasie

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez blue_voyager » 7 mar 2016, o 20:26

Aż dojdzie. Nie ma czegoś takiego jak średni czas dostawy. Czasami idzie dłużej, czasami krócej, trzeba czekać.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5976
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez marecky78 » 10 mar 2016, o 09:40

http://www.gearbest.com/laptops/pp_307542.html
why for this ultrabook shipping cost is too expensive??
marecky78
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 lis 2015, o 14:19
Pochwały: 2
Telefon:: LG

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez naphozord » 10 mar 2016, o 11:30

Słuchajcie 26 Lutego zamówiłem parę akcesoriów w Gearbest , dali Mi tracking Q1831592177XX sweden post. No ale kur.. sprawdzam codziennie i nic się nie pojawia. Niby widziałem zdjęcie paczki z Moimi danymi itp. Jest taka możliwość że oni w ogóle tego nie wysłali ? Tylko czekają aż to będą Mieli na stanie ? Czekam 4 dni i robię spór
naphozord
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 gru 2014, o 01:29
Telefon:: 733959071

porada - anulowany zakup w Gearbest

Postprzez basswitek » 10 mar 2016, o 12:11

Witam wszystkich, kupiłem taki oto telefon w kolorze deep blue w promocji za 63$.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_141991.html (teraz cena jest 87$).

Wpłata była Paypalem, zostały ostatnie sztuki tego koloru w promocji i wieczorem po moim zakupie już tego telefonu nie było (out of stock). Dwa dni później dostałem wiadomość z Gearbest że nie mają już tego telefonu i proponują dwie opcje:
1) wymianę na inną rzecz (z dopłatą lub zwrotem różnicy na GB wallet)
2) zwrot na ich GB Wallet + jakieś ekstra punkty x5 (z tego co liczyłem dałyby mi rabat 6$ przy kolejnym zakupie)

Chciałem kupić ten telefon bo dobrych tanich 4.5" w ogóle nie ma. Z tego co widzę to ten telefon jest w ich ofercie za 87$ a na moje pytanie dlaczego mi go nie wyślą skoro już jest w ofercie odpowiedzieli mi:
"Unfortunately, we are very sorry to inform you that the item cannot be sold anymore on our website due to supplier's issues".
Po moim kolejnym mailu, że przecież go mają na stanie (podałem im link) odpowiedź:
"We wish to apologize for not updating information.
This item cannot be sold anymore on our website, please let us know your decision"

Co w tej sytuacji zrobić ? Chciałbym ten telefon dostać w cenie w jakiej kupiłem, ale pewnie nic nie wskóram ? Czy ktoś mógły ze swojego konta zapytać o faktyczną dostępność tego telefonu w kolorze deep blue ? Dzięki za rady.
basswitek
AKTYWNY
 
Posty: 624
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 06:26
Pochwały: 31
Telefon:: Xiaomi mi4c

Re: porada - anulowany zakup w Gearbest

Postprzez Gravis » 10 mar 2016, o 12:15

Słuchaj powiem Ci tak. Jeżeli sklep nie chce Ci sprzedać sprzętu, bo powiedzmy wyprzedali faktycznie / nie mają już w tej cenie. To co chcesz jeszcze wskórać? Ciężko .. jedyne co to nie zgodziłbym się na żadne zwroty jak jedynie całościowy z powrotem na PayPal i tyle.
Xiaomi Mi6 > Xiaomi Mi5 Prime > Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2453
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 09:32
Pochwały: 31
Telefon:: OnePlus 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez basswitek » 10 mar 2016, o 12:36

To korespondencja sprzed paru dni, dziś jak gdyby nigdy nic, dalej ten telefon wisi nieuaktualniony ? Zakładając że mówią prawdę. Chyba po prostu zwyczajnie jednak robią mnie w konia... Jeśli ktoś mógłby zapytać o dostępność tego telefonu w ich supporcie (przez chat lub z ich systemu wiadomości, maila niestety chyba nie mają) to będę wdzięczny.
basswitek
AKTYWNY
 
Posty: 624
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 06:26
Pochwały: 31
Telefon:: Xiaomi mi4c

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez orbitek2004 » 10 mar 2016, o 22:59

Ja nie narzekam na ten sklep. :-) Kupowałem tam 2 ładowarki. 2 telefony i kamerę sjcam 4000 wi-fi + akcesoria. Wszystko mieli na stanie. Towar dochodził szybko, po wysyłce otrzymujesz numer przewozowy i dość często zdjęcie towaru zapakowanego do wysyłki. Nie mam doświadczeń z CHRL, bo kupowałem z magazynów w Europie.
orbitek2004
 

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Bimkie Guy » 11 mar 2016, o 08:29

Wczoraj zmienił mi się status :
Wysłanie przesyłki 2016-03-04 21:32 SINGAPORE SŘ5
Nadejście przesyłki 2016-03-10 02:56 International Postal System
co prawda jest nadejście paczki ale nie ma WER Warszawa tylko International Postal System, o co chodzi ?
Bimkie Guy
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 mar 2016, o 08:24
Telefon:: cubot

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Geburach » 12 mar 2016, o 16:05

Spotkał się ktoś z tym żeby Gearbest wysłał jeden numer przesyłki ze zdjęciem. Tracking nic nie wskazywał (tak jak by paczka nie był wysłana) po kilku dniach (około tygodnia) pojawiło się zdjęcie nowej paczki z innym trackingiem. Poczta ze szwedzkiej zmieniła się na holenderską.
Zegarek NO.1 D5.
Pierwszy numer listu Q1831539494XX Szwedzki tak napisali w mailu. Na stronie zdjęcie paczki z tym numerem było od 29.02.2016
Potem 6.03.2016 nie dostałem informacji ale na stronie numer się zmienił RC458246618NL i zdjęcie paczki całkiem inny kąt i nowa naklejka.
Zamówienie składałem 10.02.2016. Potem wysłałem 2 tickety co z moją paczką. Pierwszy 22.02 dostałem odpowiedź że są po świętach itp. Drugi ticket 29.02 ale bez odpowiedzi. Pojawiła się tylko ta informacja ze zdjęciem o niby wysyłce.
Na holenderskiej poczcie jest informacja że "The item is pre-advised" Mam nadzieję że za 2 tygodnie paczka do mnie dojdzie.
Drugi zakup w tym sklepie ale podejrzewam że ostatnia.
Poprzednia zamówiona 3.06 łaskawie została wysłana po 2 ticketach 25.06
Jeżeli ktoś nie ma cierpliwości do czekania nie polecam
Geburach
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 maja 2015, o 11:39
Telefon:: Meizu, Nexus4, HTC,

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama
cron