Promocje i oferta sklepu GearBest.com
28 gru 2015, o 21:42
Rzuć okiem na
http://sky56.cn/english/track/indexTutaj pokazuje już trochę więcej...
28 gru 2015, o 22:12
chinczyk napisał mi cos takiego na wniosek o refunda
"We sincerely apologise for any inconvenience that may have been caused.
We will process your refund to your original payment method once approved.
Please note :
For PayPal refund, please allow up to 3 to 7 business days to be completed depending how the item was paid (e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
>Click History
Please contact Paypal for any queries regarding the refund after the timeframe stated above.
This ticket would be closed in further.If you have any further question, please feel free to contact us.
Thank you for your understanding and patience."
mam mu cos na to odpisywac? bo nie do konca rozumiem o co mu chodzi
29 gru 2015, o 09:08
Powie mwam że kontakt z Nimi to jakaś masakr - próbujcie robić tickety bo tu w ogóle nie odpisują
29 gru 2015, o 11:22
tutaj jest stronka do śledzenia
http://www.xfl-express.com/ ale za wiele nie się nie dowiesz ;]
30 gru 2015, o 12:46
tutaj jest stronka do śledzenia
http://www.xfl-express.com/ ale za wiele nie się nie dowiesz ;]
Hi dear
Thanks very much for your support for gearbest.com.
Could you please send the order number to me? The product have used surface mail that logistics update will be slow,so please be patient.
Thanks very much for your understand.
30 gru 2015, o 13:04
Według strony sky56 paczka jest już w Plsce. dziękuje wszystkim za zainteresowanie :) .
30 gru 2015, o 20:06
Doszła komuś paczka z tym numerem zaczynającym się od SGKEN... ?
30 gru 2015, o 20:39
A długo czekasz? Podasz numer?
31 gru 2015, o 03:09
Thanks very much for your understand.