Promocje i oferta sklepu GearBest.com
9 lip 2015, o 23:13
Daj znać jak coś się ruszy. Mam identyczną sytuację (moja paczka NLPost):
1 Wysłanie przesyłki 2015-05-26 03:59 International Postal System
i od tego momentu cisza. Oczywiście zero odzewu od nich, żeby sprawdzili, itp.
A jak wygląda zakładanie sporu przez PayPala?
11 lip 2015, o 19:59
Jak nie dopisują wam z supportu od nich to zróbcie spór na Paypalu - trwa to 10 dni i macie kase spowrotem.
Ja nie miałem nigdy z nimi problemów - nawet mam zdjęcia paczek które wysyłają z moim adresem itp :)
12 lip 2015, o 07:26
A co jeśli kupiłem u nich bez płacenia przez PayPal, tylko zwyczajnie kartą? Jest szansa o zwrot środków czy mogą się wypiąć?
Bo jak na razie to ani nie dostałem odpowiedzi od supportu ani nie widać śladu po paczce z baterią (o ile w ogóle wysłali jako osobną przesyłkę, w co wątpię bo by mi o tym chyba wspomnieli, a rozmawiałem z nimi jakoś 1-2 tygodnie przed nadejściem samej paczki).
A może jest tu na forum ktoś bliżej związany z nimi i mógłby pomóc załatwić sprawię w miarę szybko?
12 lip 2015, o 07:56
Pisz na czacie. Refund tego samego dnia. Jak paczka nie wysłana to są wyrozumiali i nie robią problemów
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
12 lip 2015, o 13:05
Mi oddali kasę bez problemu.
Ostatnio nie wysłałem im zdjęcia dowodu i karty płatniczej, sami anulowali zamówienie.
Następny zakup pójdzie już przez paypala. Sami się o to proszą.
12 lip 2015, o 13:30
Dobra, własnie teoretycznie załatwiłem sprawę przez Live Chat (z Caden), zobaczymy. Mam czekać na maila w ciągu 24h od teraz, możliwe że w tym czasie zmieszczą się z oddaniem kasy.
13 lip 2015, o 11:15
Jeśli zakup był dokonywany z jednego konta,a reklamacja przez ticket odbywa się z innego to jeśli poproszę o refund to na które konto on pójdzie?
13 lip 2015, o 11:25
Nie sądzę, żeby taka sytuacja w ogóle była możliwa. Skąd pomysł żeby reklamację składać z innego konta niż był zakup?
13 lip 2015, o 11:36
Dostałem numer zamówienia od osoby z forum która zamawiała mi ten telefon i napisałem ticketa do nich ze swojego konta.No i właśnie teraz zastanawiam się bo chce poprosić o refund i nie wiem gdzie on pójdzie.
13 lip 2015, o 11:42
Nigdzie nie pójdzie. Nawet nie rozpatrzą takiej reklamacji. Jak Ty sobie to wyobrażasz, przecież reklamację może złożyć kupujący a nie ktoś inny.
13 lip 2015, o 11:50
Tyle że już rozpatrzyli i mam dwie opcje albo wysyłka na gwarancję albo 50% refund na GB wallet.
13 lip 2015, o 11:53
To przyznam, że jest to dla mnie trochę szokujące. Nie bardzo sobie wyobrażam taką sytuację, bo teoretycznie mógłbym złożyć reklamację podając numer zamówienia któregoś z użytkowników forum (pełno tu takich numerów) i żądać refundu. Jakoś nie mieści mi się to w głowie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.