Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez qwasek » 9 lip 2015, o 23:13

TLasky napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!



Daj znać jak coś się ruszy. Mam identyczną sytuację (moja paczka NLPost):

1 Wysłanie przesyłki 2015-05-26 03:59 International Postal System

i od tego momentu cisza. Oczywiście zero odzewu od nich, żeby sprawdzili, itp.

A jak wygląda zakładanie sporu przez PayPala?
qwasek
 
Posty: 20
Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 10:47
Lokalizacja: Wasteland
Telefon:: Lenovo A820
ROM: MIUI

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Jacuss » 11 lip 2015, o 19:59

Jak nie dopisują wam z supportu od nich to zróbcie spór na Paypalu - trwa to 10 dni i macie kase spowrotem.

Ja nie miałem nigdy z nimi problemów - nawet mam zdjęcia paczek które wysyłają z moim adresem itp :)
Avatar użytkownika
Jacuss
AKTYWNY
 
Posty: 387
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 00:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 15
Telefon:: One Plus 5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez checkmate » 12 lip 2015, o 07:26

A co jeśli kupiłem u nich bez płacenia przez PayPal, tylko zwyczajnie kartą? Jest szansa o zwrot środków czy mogą się wypiąć?

Bo jak na razie to ani nie dostałem odpowiedzi od supportu ani nie widać śladu po paczce z baterią (o ile w ogóle wysłali jako osobną przesyłkę, w co wątpię bo by mi o tym chyba wspomnieli, a rozmawiałem z nimi jakoś 1-2 tygodnie przed nadejściem samej paczki).

A może jest tu na forum ktoś bliżej związany z nimi i mógłby pomóc załatwić sprawię w miarę szybko?
Avatar użytkownika
checkmate
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lip 2014, o 23:12
Telefon:: Xiaomi Redmi Note
ROM: MIUI Polska

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez ar2rc » 12 lip 2015, o 07:56

checkmate napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Pisz na czacie. Refund tego samego dnia. Jak paczka nie wysłana to są wyrozumiali i nie robią problemów

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Autor postu otrzymał pochwałę
ar2rc
AKTYWNY
 
Posty: 300
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 13:43
Pochwały: 4
Telefon:: sgs4
ROM: omega

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez igor_x » 12 lip 2015, o 13:05

Mi oddali kasę bez problemu.
Ostatnio nie wysłałem im zdjęcia dowodu i karty płatniczej, sami anulowali zamówienie.
Następny zakup pójdzie już przez paypala. Sami się o to proszą.
Sprzedam Xiaomi mi5 3/64
Info: PW
igor_x
AKTYWNY
 
Posty: 412
Dołączył(a): 24 mar 2015, o 21:18
Pochwały: 7
Telefon:: Xiaomi mi5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez checkmate » 12 lip 2015, o 13:30

Dobra, własnie teoretycznie załatwiłem sprawę przez Live Chat (z Caden), zobaczymy. Mam czekać na maila w ciągu 24h od teraz, możliwe że w tym czasie zmieszczą się z oddaniem kasy.
Avatar użytkownika
checkmate
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lip 2014, o 23:12
Telefon:: Xiaomi Redmi Note
ROM: MIUI Polska

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gap12 » 13 lip 2015, o 11:15

Jeśli zakup był dokonywany z jednego konta,a reklamacja przez ticket odbywa się z innego to jeśli poproszę o refund to na które konto on pójdzie?
Gap12
 
Posty: 183
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 10:07
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Telefon:: Mlais

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez blue_voyager » 13 lip 2015, o 11:25

Nie sądzę, żeby taka sytuacja w ogóle była możliwa. Skąd pomysł żeby reklamację składać z innego konta niż był zakup?
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5975
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gap12 » 13 lip 2015, o 11:36

Dostałem numer zamówienia od osoby z forum która zamawiała mi ten telefon i napisałem ticketa do nich ze swojego konta.No i właśnie teraz zastanawiam się bo chce poprosić o refund i nie wiem gdzie on pójdzie.
Gap12
 
Posty: 183
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 10:07
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Telefon:: Mlais

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez blue_voyager » 13 lip 2015, o 11:42

Nigdzie nie pójdzie. Nawet nie rozpatrzą takiej reklamacji. Jak Ty sobie to wyobrażasz, przecież reklamację może złożyć kupujący a nie ktoś inny.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5975
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gap12 » 13 lip 2015, o 11:50

Tyle że już rozpatrzyli i mam dwie opcje albo wysyłka na gwarancję albo 50% refund na GB wallet.
Gap12
 
Posty: 183
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 10:07
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 3
Telefon:: Mlais

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez blue_voyager » 13 lip 2015, o 11:53

To przyznam, że jest to dla mnie trochę szokujące. Nie bardzo sobie wyobrażam taką sytuację, bo teoretycznie mógłbym złożyć reklamację podając numer zamówienia któregoś z użytkowników forum (pełno tu takich numerów) i żądać refundu. Jakoś nie mieści mi się to w głowie.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5975
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości