Promocje i oferta sklepu GearBest.com
9 lip 2015, o 15:01
Gearbest can you check my order: W1506300209168693 Payment Failed. I think your order status notification is not working properly. It's the second time this happened to me :( Money is gone from paypal and my bank account.
I have the same. Please clarify the situation
My orders :
WP1506270159410085
W1506260159184984
9 lip 2015, o 16:24
serdecznie nie polecam, do tej pory zamawiałem u nich drobnicę - w miarę sensowne terminy realizacji, teraz zamówiłem DG750 - 26.06 zapłacono kartą ( W1506260402479444 ) do dzisiaj nie wysłany. Ticket sprzed 3 dni - brak odpowiedzi. Ostatnie zakupy w tym "sklepie"
9 lip 2015, o 17:51
To i ja się pochwalę- moja paczka zamówiona 13 maja od 26
maja ma ostatni status "WER Warszawa", pomimo kilkukrotnych próśb zero jakiejkolwiek inicjatywy ze strony sprzedawcy i zero działania. Sam nic nie załatwię z przewoźnikiem, bo nie jestem nadawcą

. Straciłem cierpliwość i założyłem spór przez PayPal.
T.
9 lip 2015, o 19:43
Jestem ciekawy jak wygląda procedura zwrotu pieniędzy. Długo trzeba czekać żeby zwrócili pieniądze na karte?
9 lip 2015, o 23:13
Daj znać jak coś się ruszy. Mam identyczną sytuację (moja paczka NLPost):
1 Wysłanie przesyłki 2015-05-26 03:59 International Postal System
i od tego momentu cisza. Oczywiście zero odzewu od nich, żeby sprawdzili, itp.
A jak wygląda zakładanie sporu przez PayPala?
11 lip 2015, o 19:59
Jak nie dopisują wam z supportu od nich to zróbcie spór na Paypalu - trwa to 10 dni i macie kase spowrotem.
Ja nie miałem nigdy z nimi problemów - nawet mam zdjęcia paczek które wysyłają z moim adresem itp :)
12 lip 2015, o 07:26
A co jeśli kupiłem u nich bez płacenia przez PayPal, tylko zwyczajnie kartą? Jest szansa o zwrot środków czy mogą się wypiąć?
Bo jak na razie to ani nie dostałem odpowiedzi od supportu ani nie widać śladu po paczce z baterią (o ile w ogóle wysłali jako osobną przesyłkę, w co wątpię bo by mi o tym chyba wspomnieli, a rozmawiałem z nimi jakoś 1-2 tygodnie przed nadejściem samej paczki).
A może jest tu na forum ktoś bliżej związany z nimi i mógłby pomóc załatwić sprawię w miarę szybko?
12 lip 2015, o 07:56
Pisz na czacie. Refund tego samego dnia. Jak paczka nie wysłana to są wyrozumiali i nie robią problemów
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
12 lip 2015, o 13:05
Mi oddali kasę bez problemu.
Ostatnio nie wysłałem im zdjęcia dowodu i karty płatniczej, sami anulowali zamówienie.
Następny zakup pójdzie już przez paypala. Sami się o to proszą.
12 lip 2015, o 13:30
Dobra, własnie teoretycznie załatwiłem sprawę przez Live Chat (z Caden), zobaczymy. Mam czekać na maila w ciągu 24h od teraz, możliwe że w tym czasie zmieszczą się z oddaniem kasy.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.