Promocje i oferta sklepu GearBest.com
28 cze 2015, o 13:15
Witam,
Mam podobny problem z GearBest, z przyczyn nie zależnych ode mnie UC odesłał telefon do GearBest. Paczka wyszła z Warszawy 15.05.2015 a z Amsterdamu do GearBest 18.05.2015 i od tego czasu słuch po niej zaginął. W trackingu jest status wysłano do sprzedawcy. GearBest twierdzi że paczka nie doszła. Minął już przeszło miesiąc od wysyłki więc uruchomiłem procedurę chargeback w banku zobaczymy co z tego wyjdzie.
Mam nadzieję że ten sklep w kulki nie leci.
28 cze 2015, o 13:20
Czy można znać powód odsłania paczki przez UC?
28 cze 2015, o 13:58
Płacone było MasterCardem w $ (T-Mobile) wiec PayPal do tego chyba nic nie ma.
Jak uruchomić ten chargeback i czy w T-Mobile Banku się da?
Tomek
28 cze 2015, o 15:46
Powód odesłania mało istotny, bardziej martwi mnie to że nie doszło to do GearBest przez miesiąc.
Płacone było w dolarach kartą T-Mobile Bank.
Chargeback w T-Mobile Banku jak najbardziej możliwy, musiałem im podać przez tel. kilka danych opisać co i jak, przysłali mi mailem formularz do wypełnienia, podpisania i musiałem odesłać skan mailem. Na chargeback mają 60 dni.
Jestem ciekawy co z tego wyjdzie, po raz pierwszy ubiegam się o chargeback.
28 cze 2015, o 16:00
Dzięki za cenne informacje. Dawaj znać jak sprawa się potoczy. Trzymam kciuki, żeby wszystko skończyło się pomyślnie dla Ciebie.
29 cze 2015, o 14:56
Ja mam to samo. Zamówiłem 2 paczki (jedna wysłana 01.05, druga 08.05) i żadna do dzisiaj nie doszła. Ta wcześniejsza poszła przesyłką nierejestrowaną NL, więc ciężko powiedzieć gdzie jest. Założyłem spór na Paypal i czekam jeszcze 5 dni. Ta druga poszła pocztą szwedzką, niby wyszła 25.05 ze Szwecji, ale wg naszej poczty nie dotarła do Polski (reklamacji nie można złożyć bo adresat nie jest jej właścicielem). Coś czuję, że za kilka dni założę spór również na tą drugą.
Mam chyba wyjątkowego pecha bo w tym czasie do kolegi doszły dwa zamówienia bez takiego czekania :(
29 cze 2015, o 16:50
Moja paczka 9 dni ze statusem "processing". Da radę anulować zamówienie?
29 cze 2015, o 17:13
Witam,
proszę o weryfikację, zamówienie złożone 11 czerwca, dzisiaj (29 czerwca 2015) dotarły same sluchawki, telefon do tej pory nie dostał numeru śledzenia nawet.
W1506110327039434
Marcin
29 cze 2015, o 18:15
Cos chyba jednak jest na rzeczy...
Czekam juz drugi dzien na odpowiedz pod ticketem. Normalnie odpisywali w ciagu kilku godzin. Jezeli do jutra nie dostane odpowiedzi i potwierdzenia zwrotu to wysylam chargeback. Ten Sklep chyba schodzi na psy... Albo chinski eksport pocztowy... Chociaz w to nie chce mi sie wierzyc. W miedzyczasie dostalem 4 paczki.
29 cze 2015, o 22:42
Co zamawiałeś? ja Elephone P7000 i to samo mam.
30 cze 2015, o 04:04
Ja zamawialem P5000.
Dostalem odpowiedz.
Jest I'm bardzo przykro... ale moga zaproponowac dwa rozwiazania.
Zwrot 50% albo gdy doplace 60% (103$) to wysla jeszcze raz i gwarantuja ze paczka dojdzie...
To jest jawna kpina. Dzis dzwonie do banku o ten chargeback.
NIKOMU NIE POLECAM TEGO SKLEPU.
Tomek
30 cze 2015, o 07:21
Nie ma co się oszukiwać, sklep ewidentnie leci w kulki, wiec sugeruję abyście nie robili tam zakupów, bo co raz więcej takich przypadków.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.