Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 4 mar 2018, o 10:07

Jeśli kogoś interesowałby sposób działania sklepu Gearbest, to oto co mi odpisali po kilku wiadomościach ( w skrócie ): rower DYU D1 według Gearbest jest droższy od DYU D2 i jeśli chcę, to mogę go zatrzymać ale muszę im zapłacić różnicę w cenie, lub jeśli chcę to mogę go odesłać na własny koszt do Hiszpanii i oni mi prześlą rower DYU D2.

Gdy kupowałem rower DYU D2 kosztował on 399USD a model DYU D1 279USD. Obecnie ceny wyglądają następująco: DYU D2 495USD a DYU D1 404USD. Jest też model DYU D1 z 2x większą baterią i jego koszt to 499USD na chwilę obecną, ale ja takiego modelu nie otrzymałem i widać to na filmie, który im wysyłałem.

Nie lubię rzucać oskarżeń bezpodstawnie, ale teraz podstawy już mam i stwierdzam z całą stanowczością, że Gearbest to oszuści. Dodatkowo ciągle mi wysyłają link do swojego regulaminu, gdzie wyraźnie jest napisane, że w razie wysłania złego przedmiotu to oni wyślą do nas prawidłowy a koszty przesyłki zostaną przez nich pokryte. Nic z tych rzeczy, w ogóle nie akceptują swojego regulaminu. Komunikacja z nimi jest problemowa.

Sprawę zgłosiłem do PayPal jako roszczenie. To był mój ostatni zakup w tym sklepie. Może skuszę się, jak będzie jakiś kabelek za 1USD albo jakiś powerbank za 9USD, ale nic powyżej 20USD już u nich nie kupię. Kupiłem 5 w miarę drogich telefonów od nich i było OK, ale jak widać w razie problemów ( i to z ich winy ) umywają ręce od wszystkiego. Nawet nie chcę wiedzieć jak wygląda u nich sprawa rocznej gwarancji.

Nikomu nie życzę takich problemów jak ja mam z tym sklepem. Nie wiem czy uda mi się coś wskórać poprzez PayPal. Dla mnie te kwoty o których piszę powyżej są duże, gdyż pracuję na etacie.
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Forsaken » 4 mar 2018, o 11:17

Potwierdzam jak gearbest coś spieprzy przy wysyłce (u mnie 1 sztuka zamiast 2) jedynym ratunkiem jest roszczenie i potem spór w paypal. To jest na nich jedyny bat. Zgłoszenie sprawy bezpośrednio do gearbest powoduje, że oferują połowę kwoty sporu, co dla mnie jest równe ze złodziejstwem. Przy większych kwotach płacenie przez np. przelewy24 może być bardzo niebezpieczne.
Forsaken
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11 cze 2013, o 20:20
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 7
Telefon:: LeEco x657

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 5 mar 2018, o 10:38

Mam pytanko o magazyn EU .

Zakupiłem laptopa z wysyłką z magazynu w Polsce. Ma on usterkę i chciałbym go odesłać na wymianę/naprawę (czekam na odpowiedź od Gearbeat)) Czy będzie możliwość wysyłki do polskiego magazyny czy będę musiał wysłać do Chin? Może ktoś przerabiał taki przypadek.
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 7 mar 2018, o 08:22

Dostaniesz raczej dwie możliwości. Hiszpania lub Chiny.
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 7 mar 2018, o 09:07

Ta Hiszpania jeszcze nie byłaby najgorsza ze względu na czas dostarczenia, ale kosztowo odziwo wychodzi 3 zł taniej niż do Chin - wg strony poczty polskiej.
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 7 mar 2018, o 15:17

A jaką formę wysyłki wybierałeś, ja wysłałem do Hiszpanii pocztowym Global Express jako list do dwóch kilogramów za 57zł. 2kg to max dla tej wysyłki.
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Colz@ » 7 mar 2018, o 16:22

Patrzyłem na wysyłkę paczką.
Obawiam się, że listem ze względu na wymiary (laptop) się nie zmieszczę.

A jeszcze jedno pytanko. Czy odsyłałeś w celu wymiany? Jeśli tak to czy oni wymieniony sprzęt wysyłają z Polski lub innego magazynu w EU czy raczej z Chin?
Colz@
 
Posty: 131
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pl

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 7 mar 2018, o 23:24

Nie patrz na wymiary tylko na wagę. Odsyłałem uszkodzony GPD Pocket, zaoferowali mi 20$ przy zostawieniu produktu( wartość 510$) lub pełny zwrot bez kosztów przesyłki czyli 1020$, walneli się ponieważ zwrócili mi za całe zamówienie czyli 2szt. Oczywiście przyjąłem tą drugą opcję :-D. Zwrot po kilkunastu dniach otrzymałem na konto w kwocie jakiej pisali czyli 1020$. Dlatego także nie upominałem się o koszty wysyłki, które według ich regulaminu zwracają. Cała sytuacja zmieściła się w 45 dniach od dostawy. Przesyłka dotarła do nich po 5 dniach, i jak dojdzie to poczekaj 3 dni i pisz, bo sami nie napiszą. Mieli nie kasować ticketa, do rozwiązania sprawy, przesyłka dotarła, a po kilku dniach mam wszystkie tickety pokończone, więc napisałem, że mieli nie kasować a przesyłka leży już u nich od kilku dni. Oni odpisują "drogi przyjacielu przesyłka do nas dotarła (skan z trackingu) zwrócimy Ci pieniądze na twoje konto" pisze do nich. Zwróćcie mi na portfel (szybciej, a i tak miałem zamiar, je u nich wydać). Odpisują kolejnego dnia żebym potwierdził, że chce b na portfel, potwierdzam. Następnego dnia odpowiedź "kwota jest za duża, aby przelać na portel" ok pisze przelejcie na konto. Odpisują następnego dnia ze przelali, i wpłaty oczekiwać od 7-14 dni, następnego dnia pieniądze były na koncie :)
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez UlefoneBePro » 22 mar 2018, o 20:20

akir napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


OK, już jestem po sporze. Zupełnie nie poszło po mojej myśli. PayPal uznał, że sam muszę opłacić wysyłkę roweru do Chin a GearBest nie musi mi nic oddawać za odesłanie. Lipa po całości, zawiodłem się na ochronie PayPal. Te koszty odesłania będą mega duże dla mnie:

" Status
Po dokładnym zbadaniu sprawy stwierdziliśmy, że przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Aby móc uzyskać zwrot pieniędzy, odeślij sprzedającemu przedmioty, których dotyczyło uznane roszczenie, w nienaruszonym stanie i zachowaj informacje z systemu monitorowania przesyłek. Odpowiadasz jednak za pokrycie kosztów wysyłki oraz opłat manipulacyjnych. "
UlefoneBePro
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 mar 2017, o 09:33
Telefon:: Ulefone Be Pro

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez boroch » 22 mar 2018, o 20:24

UlefoneBePro napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


OK, już jestem po sporze. Zupełnie nie poszło po mojej myśli. PayPal uznał, że sam muszę opłacić wysyłkę roweru do Chin a GearBest nie musi mi nic oddawać za odesłanie. Lipa po całości, zawiodłem się na ochronie PayPal. Te koszty odesłania będą mega duże dla mnie:

" Status
Po dokładnym zbadaniu sprawy stwierdziliśmy, że przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Aby móc uzyskać zwrot pieniędzy, odeślij sprzedającemu przedmioty, których dotyczyło uznane roszczenie, w nienaruszonym stanie i zachowaj informacje z systemu monitorowania przesyłek. Odpowiadasz jednak za pokrycie kosztów wysyłki oraz opłat manipulacyjnych. "
Pisz do PayPala o zwrot kosztów przesyłki :)

Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka
boroch
AKTYWNY
 
Posty: 505
Dołączył(a): 28 mar 2017, o 08:11
Pochwały: 21
Telefon:: ZTE Axon 7, Sharp S2
ROM: stock

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości