Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

20 sty 2018, o 18:24

norma ostatnio, mi wszystkie postNL wymienili na pociąg, pewnie jakiś problem jest z NL patrząc po banggood - też coś kombinowali

ps a maila takiego nie dostałeś? ;)

Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

20 sty 2018, o 19:40

Maile to chyba wszystkim rozesłali. Mi już dwa razy zmienili przesyłkę nierejestrowaną na rejestrowaną sami od siebie (szkoda mi do zamówienia za 10 zł brac rejestrowaną za 4zł).

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

21 sty 2018, o 15:57

Racja,kilka moich zakupów za mniej niż dolara - dwa , zmieniło numer z nierejestrowanych na rejestrowane.
I te przesyłki już dotarły.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 sty 2018, o 15:37

To jest kur....ewski sklep. Odradzam korzystania z ich ofert. Oto powód, w okolicy 11.11 zamówiłem produkty za około $550. Do dziś oczywiście nie otrzymałem zamówienia. MIędzyczasie wysłali mi tracking numer , aczkolwiek nie widać przy śledzeniu żadnego postępu/ruchu. Dodam tylko, że wiem że paypal zwróci mi kwotę którą wpłaciłem - zero obaw , niemniej fakt że przetrzymują moje pieniadze przez ponad 2 miesiące i zwodzą mnie jakimiś idiotyznymi mailami abym sprawdzał swoją lokalną pocztę czy też firme kurierską - irytuje mnie do granic. Z chęcią wysłał bym tą bandę oszustów to jakiegoś więzienia w korei północnej albo coś w tym stylu :) Jeszcze raz odradzam i przestrzegam przed złodziejami. Jak by co to więcej info na PM. NIe wiem jeszcze jak bardziem mógłbym zaszkodzić temu sklepowi ale naprawdę odradzam tam zakupy.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 sty 2018, o 16:03

kastalaw napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Pewnie każdy z nas miał podobną sytuację w tym czy innym sklepie... Czy zrezygnuję z tego powodu z zakupów z Chin? Nigdy! To uzależnienie :mrgreen: Nie przejmuj się kolego.

P.S. Więcej razy orżnęli mnie na alleg... ochrona kupujących to kpina.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 sty 2018, o 16:55

kastalaw napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Podasz tracking? Czy zamawiałeś za 550$ nierejestrowaną?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

23 sty 2018, o 20:28

Nie wiem czym się tu bulwersować i, który już raz to piszę: ten sklep zawsze tak działał. Zawsze! To, że czasem uda im się coś zrobić na czas, jest zwykle brane za dobrą monetę i nie wiedzieć czemu, wszyscy oczekują, że już tak będzie na stałe. Tymczasem GB podziała przez chwilę lepiej, a potem znów robi po staremu.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

24 sty 2018, o 00:50

Gearbest jest fajny do kupowania pierdółek w promocji (często poniżej 1$ a na Ali to samo 3-5$) czy też ciuchów. Nie robią problemów z ponowną wysyłką czy zwrotem kasy jak coś uszkodzone. Telefon kupiłam u nich raz i dotarło normalnie. Trochę droższego sprzętu, ale do kuchni i domu - też dotarło normalnie (DHL). Dwóch rzeczy im zabrakło to zwrot kasy.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

29 sty 2018, o 10:44

Priority Line wróciło dla telefonów.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

29 sty 2018, o 11:27

Chyba nie do wszystkich, sprawdziłem sobie na szybko kilka na które się czaję - oneplus 5t, mi mix 2 itp i nima :-|

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

29 sty 2018, o 11:32

SpeedoFST napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1040247.html - tu jest

RN4, MiA1 też mają.

Może jeszcze nie zdążyli wszędzie zaktualizować...

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

29 sty 2018, o 11:48

Mnie też strasznie razi ich "partyzancki" sposób działania.
Dwa miesiące trzymają pieniądze i towaru nie ma. OK, kasę w końcu zwrócą, ale w końcu to loteria czy sklep?
Ticket zamkną bez powodu, albo zrobią tak, że nie możesz już w nim nic napisać - taki niby "błąd techniczny" :-D
Dwa miesiące już u nich trwa burza śnieżna, która powoduje opóźnienie przesyłek ;-)
Jak wystawisz negatywną ocenę kupionego przedmiotu, to jej nie opublikują...
itd, itp.
Teraz niby obiecali zwrot naliczonego VAT-u dla przesyłek rejestrowanych, ale jak w końcu przyjdzie co do czego, to się pewnie wypną ;-)
Szkoda, bo ceny miewają dobre.
Odpowiedz