• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez alban7314 » 3 sty 2018, o 13:45

bugzel napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Bo pisałem do nich i oznajmili mi że paczka zaginała i ze nie wykupiłem ubezpieczenia i mogą mi zwrócić połowę kasy. Więc otworzyłem spór na paypalu i zwrócili kasę ;-) całość.

A że użyłem trochę puntów gearbest to dlatego moje pytanie czy mogę domagać się zwrotu tych punktów .
alban7314
AKTYWNY
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13 sie 2014, o 22:41
Pochwały: 4
Telefon:: mi5->mi6
ROM: miui

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Waran z komodo » 3 sty 2018, o 13:50

alban7314 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Bo pisałem do nich i oznajmili mi że paczka zaginała i ze nie wykupiłem ubezpieczenia i mogą mi zwrócić połowę kasy. Więc otworzyłem spór na paypalu i zwrócili kasę ;-) całość.

A że użyłem trochę puntów gearbest to dlatego moje pytanie czy mogę domagać się zwrotu tych punktów .
To zmartwiłeś mnie bo mam te same daty Pragi i wciąż cisza
Waran z komodo
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27 cze 2016, o 11:08

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez alban7314 » 3 sty 2018, o 14:07

Waran z komodo napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Bo pisałem do nich i oznajmili mi że paczka zaginała i ze nie wykupiłem ubezpieczenia i mogą mi zwrócić połowę kasy. Więc otworzyłem spór na paypalu i zwrócili kasę ;-) całość.

A że użyłem trochę puntów gearbest to dlatego moje pytanie czy mogę domagać się zwrotu tych punktów .
To zmartwiłeś mnie bo mam te same daty Pragi i wciąż cisza


3 tygodnie z Pragi do polski paczka kurierem to raczej przesada. Więc chyba powinny być już na miejscu. Powiem tak ostatnio gearbest w kulki leci. Banngood paczki Priority Air Mail zamówienie 19.12.2017 są już w pl i czekam na dostawę.
alban7314
AKTYWNY
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13 sie 2014, o 22:41
Pochwały: 4
Telefon:: mi5->mi6
ROM: miui
Góra

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez bugzel » 3 sty 2018, o 14:25

Ale paczki z pragi przecież musza iść przez Gb do nas.

Też czekam na paczkę 20.12 pojawiła się w Pradzę, no a kasy mi nie oddadzą bo płaciłem przez przelewy.

Z tego co czytałem to normalne w tym okresie. Raczej wole być dobrej myśli :)

2017-11-21 05:40:00 Southall Your parcel is on its way
2017-11-21 07:20:07 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-11-21 07:46:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-23 22:22:34 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-03 22:22:49 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-20 14:15:12 Parcel arrival at Prague , Czech
bugzel
 
Posty: 84
Dołączył(a): 11 gru 2017, o 23:31
Telefon:: 537445076

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez iperyt » 3 sty 2018, o 14:41

bugzel napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Moja dziś ruszyła:
2017-11-16 04:04:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-11-16 04:08:14 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-11-19 21:00:21 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-20 21:00:35 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-03 21:00:48 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-20 14:15:12 Parcel arrival at Prague , Czech
2018-01-03 01:49:00 Middlesex (GB) W transporcie
2018-01-03 01:54:40 Hub 4 - Hinckley Przesyłka otrzymana przez DPD, transport do sortowni
2018-01-03 01:55:40 Hub 4 - Hinckley Wysłanie przesyłki z sortowni
2018-01-03 03:04:00 Hinckley, Leicestershire (GB) W transporcie
2018-01-03 03:04:40 Terminal międzynarodowy Przesyłka dotarła do sortowni międzynarodowej
2018-01-03 03:05:40 Terminal międzynarodowy Przesyłka wysłana z sortowni, w drodze do Polski
iperyt
 
Posty: 35
Dołączył(a): 1 paź 2016, o 08:56
Telefon:: Mi MAX Helium
ROM: MIUI Polska bieżący

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez bugzel » 3 sty 2018, o 15:03

Czyli nadal jestem dobrej myśli :) może moja też ruszy w ten tydzień :)
bugzel
 
Posty: 84
Dołączył(a): 11 gru 2017, o 23:31
Telefon:: 537445076

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Alyaa » 3 sty 2018, o 16:42

To co robią przewoźnicy to już nie wina GB. Do mnie nadano ostatnio z UK przesyłkę składającą się z 2 paczek. DHL, więc do tygodnia zwykle u mnie. Jedna paczka dotarła w planowanym czasie (całe szczęście, że to mój wymarzony piekarnik beztłuszczowy akurat był) czyli zaraz po świętach. A druga dzisiaj. Ta pierwsza bezpośrednio z Belgii pojechała do Poznania, tamta leżała gdzieś pomiędzy UK i Belgią, potem Warszawa, potem Poznań i dopiero docelowo Katowice.

Inna rzecz, że 2 rzeczy jeszcze niewysłane, ale nie mają ich aktualnie. Chcieli zwrócić kasę, ale pomarudziłam i wyślą jak dostaną dostawę. Za tę cenę co kupiłam to mogę czekać :P
Alyaa
AKTYWNY
 
Posty: 247
Dołączył(a): 6 lut 2017, o 17:47
Pochwały: 7
Telefon:: Oukitel K6000 PRO

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez snow.leopard » 4 sty 2018, o 14:50

Hejka.

Czy przy takim stanie rzeczy składać już wniosek o chargeback do banku, jest jeszcze szansa że to do mnie dotrze (ostatnie dwa statusy tzw. estimate) ?

Electronic information,receive--12-Nov-2017 07:26 AM
Small package Center, receive--12-Nov-2017 09:26 AM
Parcel centre,sealing--12-Nov-2017 12:26 PM
Small package Center, left--12-Nov-2017 01:59 PM
Exchange Bureau, have been exported to open--13-Nov-2017 09:59 PM
Exchange Bureau, have been exported directly--14-Nov-2017 04:02 PM
Transit Center,left hand navigation--14-Nov-2017 09:36 PM
POLAND, Arrived --26-Nov-2017 09:36 PM
POLAND, the transfer of customs-- 27-Nov-2017 01:16 AM

Mam druga paczkę z tym samym statusem tylko 7 grudnia... :(
snow.leopard
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 gru 2017, o 12:20
Pochwały: 3
Telefon:: Nokija

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez maki777 » 5 sty 2018, o 10:04

Moje Dwie się ruszyły:
2017-11-27 17:22:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-11-27 17:23:13 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-11-29 22:35:41 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-30 22:35:58 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-09 14:20:08 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-19 14:20:24 Parcel arrival at Prague , Czech
2017-12-29 20:25:42 Shipment transiting to next station
2018-01-04 18:47:00 Middlesex (GB) W transporcie
2018-01-04 18:52:36 Hub 4 - Hinckley Przesyłka otrzymana przez DPD, transport do sortowni
2018-01-04 18:53:36 Hub 4 - Hinckley Wysłanie przesyłki z sortowni
2018-01-04 20:04:00 Hinckley, Leicestershire (GB) W transporcie
2018-01-04 20:04:06 Terminal międzynarodowy Przesyłka dotarła do sortowni międzynarodowej
2018-01-04 20:05:06 Terminal międzynarodowy Przesyłka wysłana z sortowni, w drodze do Polski

2017-12-12 14:30:00 Southall Your parcel is on its way
2017-12-12 16:17:26 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-12-12 16:20:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-12-20 09:04:14 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-12-21 09:34:18 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-24 09:37:27 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-25 09:38:01 Parcel is in clearance
2017-12-28 09:38:24 Shipment transiting to next station,United Kingdom
2018-01-04 09:39:05 Shipment transiting to next station
maki777
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 09:53
Telefon:: Umidgi S2 pro
ROM: 6G

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez jeedek » 5 sty 2018, o 21:37

Polecam belgijską pocztę czekałem 11dni :)
Avatar użytkownika
jeedek
AKTYWNY
 
Posty: 333
Dołączył(a): 14 sty 2016, o 14:37
Pochwały: 7
Telefon:: Honor Play

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez alban7314 » 6 sty 2018, o 12:21

Pytanie zakupiłem amazfit pace 6.11.2017r. Paczka do mnie nie dotarła. Poprosiłem o to by wysłali jeszcze raz gdyż większość zapłaciłem punktami.
Założyłem spór na paypalu.
odpowiedz na paypalu:

    Dear Valued Customer,

    We very much regret the issue you are experiencing and wish to take this opportunity to personally apologize to you once more.

    We would like to resend the order to you.

    When you receive your package later kindly contact us to let us know.
    We kindly ask you to repay us once you have received your item.

    If you choose this option, could you please close the dispute in Paypal so as enable us to arrange for the reshipment in our system.
    As we are not allowed to apply for the reshipment in our system if the case is open.

    We look forward to hearing from you soon and will do our very best to assist you.

    Best Regards,
    Amber_Deng
    Gearbest Customer Service
    http://www.gearbest.com/

    - GearBest, sobota, 6 stycznia 2018 07:00:59
Jak zamknę spór na payaplu to nie będę mógł jeszcze raz go otworzyć gdy nie wyślą.

A taką odpowiedz z suuport gearbest :
    Dear Grzegorz,

    Thank you for your reply.

    Unfortunately,it appears that your order has been lost on the way.We sincerely apologize for this delivery issue.

    We are processing your order at this time.
    However we have noticed that a No-receipt dispute has been opened on your order.
    We can offer 2 options :

    1. Close the case so that we ship your order with 45USD.
    If you want us to ship the order we kindly ask you to close the dispute first, we will ship in 1-3 business days.

    Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:

    customers: xxxxxxxxxxx

    Since there is something wrong with the previous delivery issue , we need you pay more attention to your address.

    If you do receive the order anytime, hope you will pay for the package received or return it to us.

    2)Close the case so that we may refund 45USD on your original account:

    Please note :

    For PayPal refund, please allow up to 2 business days to be completed depending how the item was paid (e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).
    You can view the status of your refund from your Account History.
    > Log in to your PayPal account.
    > Click History

    If you do not have a paypal account, please kindly allow up to 7-14 business days.

    If you do receive the order any time, hope you will pay back to the refund.

    Please kindly confirm your decision.

    I look forward to hearing from you soon.


    Thank you for your understanding and patience .

    Best regards

    Evelyn

    Gearbest Customer Service
    http://www.gearbest.com/

Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić?
alban7314
AKTYWNY
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13 sie 2014, o 22:41
Pochwały: 4
Telefon:: mi5->mi6
ROM: miui

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Robertos41 » 6 sty 2018, o 12:46

Witam

Ile czasu czekaliście na przesyłkę nadaną Europe Railway Registered? W jakim czasie docierała do Was po przejściu przez Małaszewice?
Moja wysłana 19.11.2017 r. po przejechaniu całej Azji w dniu 14.12.2017 r. opuściła PKP Cargo Małaszewice i od tamtego czasu cisza.

Pozdrawiam
Robertos41
 
Posty: 38
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 08:55
Telefon:: LeECO X722

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości