Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez blue_voyager » 11 cze 2015, o 10:27

Spalić się nie spaliła, ma za to marketingowców, którzy zapomnieli, że sprzedać towar to jedno, trzeba go jeszcze wyprodukować.
Popyt przerósł podaż i stąd te cyrki.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5972
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez VooDoo » 11 cze 2015, o 11:31

t1dzej napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Napisz Ticet do nich przez stronę Order Cancel i zwrot kasy już robiłem da się. Na P6000 daje im czas do końca tygodnia :D

Autor postu otrzymał pochwałę
VooDoo
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 23:58
Lokalizacja: śląskie
Pochwały: 1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez ToMiSlaV » 11 cze 2015, o 16:01

Moje chyba granice chociażby na wysłanie paczki od GearBest już się skończyły. Mam na oku o wiele lepszy telefon za niewiele większe pieniądze.
Także proszę Was napiszcie mi krok po kroku, ponieważ to była pierwsza rzecz jaką zamawiałem na GearBest jak mogę zażądać od nich zwrotu pieniędzy?
ToMiSlaV
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2 cze 2015, o 10:39
Telefon:: Apple

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez saperq » 11 cze 2015, o 16:06

Wchodzisz na www.gearbest.com
klikasz po prawej na górze "Live chat"
Presale -> Start Online chat
Wpisujesz swoje imię
podajesz maila
oraz wybierasz temat rozmowy -> Ciebie interesuje "Order change / Cancelation (prior to dispatch)"
Klikasz na dole "Start chat"
Jak już się doczekasz w kolejce ( dzisiaj byłem 19 i czekałem 2 godziny :D ) to im piszesz: Hey i would like to cancel my order.
Wtedy Gina, Angiela albo Mitchel pisze Ci żebyś podał numer zamówienia który znajdziesz w zakładce Order, zaczyna się na W i ma 16 liter :)
Podajesz i oni się pytają czy pieniądze mają wrócić na GB Wallet czy na rachunek z którego była dokonywana płatność. Oczywiście wybierasz 2gą opcję ( rachunek, czy tak paypal zależy jak płaciłeś, ja paypalem, to zawsze mi zwrot na paypala robią, który kasę zwraca na konto walutowe, trwa to około 2 dni).
Zamówienie na stronie zmienia się z proccessing na Canceled zazwyczaj po 1 dniu.

Pozdrawiam serdecznie, Rafał.
Aktualnie eksploatowane: Lenovo P2, Redmi note 5 4/64, Honor play :-)
Na sprzedaż: brak, wszystko poszło ;-)
Zobacz moje OLX
saperq
VIP
 
Posty: 836
Dołączył(a): 8 maja 2014, o 21:36
Pochwały: 32
Telefon:: Asus Zenfone Max

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez michaelred » 11 cze 2015, o 22:24

blue_voyager napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

No wszystko fajnie tylko czemu w takim razie maja przy produktach " in stock" i dispatch in 3 days... Cos ostatnio sklep Gearbest zaczyna przypominac bank. Wplacasz pieniadze a po miesiacu czekania robisz cancel order i ci oddaja... tylko, ze bez odsetek. Kiedys dzialali troche sprawniej a teraz na moje 2 zamowienia za prawie 300 USD chyba zrobie cancel bo juz mnie troche irytuja. :evil:
Avatar użytkownika
michaelred
AKTYWNY
 
Posty: 385
Dołączył(a): 4 lis 2013, o 14:06
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 15
Telefon:: LeEco Le 2 x526
ROM: LineageOS 15.1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez blue_voyager » 11 cze 2015, o 22:38

To też jest swoisty marketing, najpierw sprzedajmy a potem się będziemy martwić jak zrealizować zamówienia. Z punktu widzenia sklepu lepiej sprzedać więcej i nie móc wysłać wszystkich zamówień, niż mniej i zostać z towarem.
Sprzedam:
Szkła, folie, etui do chińskich telefonów - duży wybór.

FAQ DZIAŁU ZAKUPÓW
Avatar użytkownika
blue_voyager
VIP
 
Posty: 5972
Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
Lokalizacja: Wałbrzych
Pochwały: 239
Ostrzeżenia: -1
Telefon:: Jiayu S3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez shayk » 11 cze 2015, o 22:39

Po to, żeby oszukać więcej osób - proste. Sam czekam na zamówienia, i już mam ochotę ich tylko zwyzywać za to, że sprzedają to, czego nie mają w magazynie. Chyba trzeba wystosować odpowiednie obelgi w ich stronę, żeby coś zrobili ze sobą bo jest źle... a miesiąc, czy dwa czekania na wysyłkę to gruba przesada.
MEIZU MX4 < LENOVO K3 NOTE < MEIZU M2 < ELEPHONE P7000 < XIAOMI Mi3 < MEIZU M1 NOTE < EACHINE M1 < P6i < STAR N9800
Pomagam w zakupach z Chin
Avatar użytkownika
shayk
VIP
 
Posty: 1842
Dołączył(a): 4 kwi 2014, o 13:16
Pochwały: 41
Telefon:: elephone

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez d0m3l » 14 cze 2015, o 20:59

Ja mam podobną sytuacje, zapłaciłem za P6000 już ponad dwa tygodnie temu i ciągle Processoing, parę dni temu pisałem ile to potrwa, to mówili że towar jest testowany i prosimy poczekać do 3 dni, minął tydzień i dupa, więc takżę będzie Cancel. Moje pierwsze zamówienie i chyba ostatnie u nich
Avatar użytkownika
d0m3l
 
Posty: 181
Dołączył(a): 24 sie 2013, o 23:42
Lokalizacja: Mazowsze
Pochwały: 1
Telefon:: Różne

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Venn » 14 cze 2015, o 21:52

Ja zamówiłem u nich trzy dni temu Lenovo K3 note, wczoraj dostałem nr śledzenia SG post, chociaż dopłacałem do NL post. Napisałem ticket ze skarga i prośbą o zmianę sposobu wysyłki (bo jak znam życie to dostałem nr, a paczka jeszcze z tydzień poleży w ich magazynie) to odpisali coś i jednocześnie zamknęli mi ticket, tak że nie mogłem tej odpowiedzi nawet przeczytać, bo po prostu znikł z systemu. Jeśli chociaż z rzeczywistą wysyłką nie będą się ociągać to przeboleję ten SG post, ale jak przyjdzie mi czekać 2 tygodnie i jeszcze do tego tą wolniejszą, co do zasady, pocztą to będzie mój ostatni zakup u nich, pomimo, ze mają czasem fajne promocje.
Avatar użytkownika
Venn
AKTYWNY
 
Posty: 511
Dołączył(a): 9 kwi 2014, o 10:17
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 42
Telefon:: Lenovo K3 note

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez pawel0414 » 14 cze 2015, o 22:42

Ja nie dopłacałem a i tak wysłali mi NL Post i powiem że bardzo szybko dostałem paczkę także nie ma co się denerwować :)
pawel0414
 
Posty: 87
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 15:56
Lokalizacja: Lubelskie
Pochwały: 4
Telefon:: SG S3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron