Wchodzisz na
www.gearbest.comklikasz po prawej na górze "Live chat"
Presale -> Start Online chat
Wpisujesz swoje imię
podajesz maila
oraz wybierasz temat rozmowy -> Ciebie interesuje "Order change / Cancelation (prior to dispatch)"
Klikasz na dole "Start chat"
Jak już się doczekasz w kolejce ( dzisiaj byłem 19 i czekałem 2 godziny :D ) to im piszesz: Hey i would like to cancel my order.
Wtedy Gina, Angiela albo Mitchel pisze Ci żebyś podał numer zamówienia który znajdziesz w zakładce Order, zaczyna się na W i ma 16 liter :)
Podajesz i oni się pytają czy pieniądze mają wrócić na GB Wallet czy na rachunek z którego była dokonywana płatność. Oczywiście wybierasz 2gą opcję ( rachunek, czy tak paypal zależy jak płaciłeś, ja paypalem, to zawsze mi zwrot na paypala robią, który kasę zwraca na konto walutowe, trwa to około 2 dni).
Zamówienie na stronie zmienia się z proccessing na Canceled zazwyczaj po 1 dniu.
Pozdrawiam serdecznie, Rafał.