Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Neesa » 1 lis 2017, o 23:46

Robił. Ale i tak musisz to załatwić przez swój bank.
Neesa
 
Posty: 43
Dołączył(a): 6 lis 2016, o 15:42
Pochwały: 1
Telefon:: Redmi Note 4 GlobVer
ROM: Global Stable

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez mokasyn » 2 lis 2017, o 21:39

Do tej pory wszystkie paczki do mnie docierały z GB natomiast problem pojawił się po zamówieniu hulajnogi Xiaomi. Sprawa wygląda tak: zamówienie wyszło ode mnie 10 września, zapłacone przez PayPal. Do dnia dzisiejszego widnieje status "Processing" czyli paczka nie została jeszcze wysłana. Pisałem w międzyczasie do supportu co się dzieje, raz napisali, że zrobią wysyłkę w ciągu 1-2 dni, później na moje ponowne zapytanie odpowiedzieli, że mają dużo przychodzących towarów na magazyn i to jest powodem opóźnienia mojej wysyłki oraz to że ogarną wysyłkę do 7 dni roboczych. Minęło 8 dni a status się nadal nie zmienia. Czytam na forum co ludzie piszą i wychodzi na to że mój przypadek nie jest odosobniony ale nie spotkałem się jeszcze w komentarzach z taką sytuacją jak moja. Nie wiem co mam robić czy cancel'ować to zamówienie czy napisać jeszcze do nich, ale co? Tak się zastanawiam czy powodem nie jest okazja z jaką złowiłem tą hujnogę, kupiłem ją z jakimś kuponem o 211$ taniej. Prośba o wsparcie
mokasyn
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 lip 2017, o 22:44
Telefon:: Samsung

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez tytyryty » 2 lis 2017, o 21:49

mokasyn napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Mam podobny przypadek. Laptop zamówiony 10.10.2017. Przeciągają wysyłkę. Ich odpowiedź poniżej. Do dzisiaj satus wysyłki widnieje jako Processing

"In this case we can offer you 3 options:

Option 1: Wait a little longer.

We expect to ship the item within one week. Once we ship it we will send you an email with the delivery information.

Option 2: Exchange for another item of your choice.

We have many great products to choose from and are confident you will be able to find a replacement. Please send us the link of the product you would like to choose instead and we will update your order for you.

If there is any price difference with the original item, we will either refund it to you on your Wallet as store credit or send you an invoice to cover the difference.

To ensure you will receive your goods as soon as possible, we recommend you choose a product that ships out on today's date.

Option 3: Cancel and refund.
tytyryty
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 kwi 2016, o 20:41
Telefon:: Xperia Z2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez mokasyn » 3 lis 2017, o 11:14

@up i co wybrałeś?
mokasyn
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 lip 2017, o 22:44
Telefon:: Samsung

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez tytyryty » 3 lis 2017, o 20:43

mokasyn napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Poczekam jeszcze tydzień. Sam się zastanawiam co robić w takim wypadku
tytyryty
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 kwi 2016, o 20:41
Telefon:: Xperia Z2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez skazi » 3 lis 2017, o 20:58

Jak nie zależy Ci na czasie, a to była naprawdę dobra promocja i chcesz tą rzecz to radzę czekać. Oni często długo w takich przypadkach zwlekają z wysyłką, ale jeszcze mi się nie zdarzyło żeby nie wysłali. W przeciwnym wypadku anuluj zakup i kasę zwrócą.
skazi
AKTYWNY
 
Posty: 705
Dołączył(a): 26 maja 2015, o 14:59
Pochwały: 68
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kv77 » 4 lis 2017, o 15:20

Jak długo czeka się na zwrot pieniędzy na Paypal po rezygnacji z zakupu? 29.10 zrezygnowałem z Axon7 i jak do tej pory pieniędzy nie dostałem. W dniu rezygnacji dostałem potwierdzenie z informacją, że rezygnacja została przyjęta i standardowo zwrot na Paypal powinien został zrobiony do dwóch dni roboczych. Informacja wyglądała na odpowierdź automatyczną i jakoś mi się wierzyć nie chciało, że tak szybko zwrócą. Jak widać dobrze się domyślałem. Status przy telefonie mam cały czas processing.
kv77
 
Posty: 117
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 21:14
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 10
Telefon:: LeEco Le Pro3 x720
ROM: AICP 13.1

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Neesa » 5 lis 2017, o 01:06

skazi napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Ja miałem na zwykłym telefonie, tyle że w okazyjnej cenie, processing przez miesiąc i bez słowa odesłali kasę, a parę godzin później anulowali. Widocznie, zbyt okazyjnie zamówiłem i nie mieli jaj wysłać mnie na drzewo od razu po zakupie, mimo że telefon mieli na stocku i sprzedawali go dalej, ale już po innej cenie.
Neesa
 
Posty: 43
Dołączył(a): 6 lis 2016, o 15:42
Pochwały: 1
Telefon:: Redmi Note 4 GlobVer
ROM: Global Stable

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez wojtekmarchewka » 5 lis 2017, o 13:23

kv77 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Kupiłem Axona 25.10, nadal czekam na nadanie, po interwencji w suporcie, odpisali że nie mają na magazynie i planowana wysyłka jest ok 30.11, ale postarają się nadać jak najszybciej, więc nadal czekam. Odpowidając na Twoje pytanie, raz kazałem im anulować zamówienie jeżeli nie mogą całego zamówienia nadać opcją "Priority Line". Następnego dnia od zamówienia dostałem info na maila, o anulowaniu zamówienia, tego samego dnia PayPal powiadomił mnie o zwrocie, a już na następny dzień pieniądze były na koncie.
wojtekmarchewka
 
Posty: 96
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez skazi » 5 lis 2017, o 13:50

Neesa napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Ja miałem na zwykłym telefonie, tyle że w okazyjnej cenie, processing przez miesiąc i bez słowa odesłali kasę, a parę godzin później anulowali. Widocznie, zbyt okazyjnie zamówiłem i nie mieli jaj wysłać mnie na drzewo od razu po zakupie, mimo że telefon mieli na stocku i sprzedawali go dalej, ale już po innej cenie.

Kiedyś kupiłem telefon za pół ceny z jakimś kodem który działał na niego mimo że nie powinien (miał działać na chyba 5 sztuk, a działał cały czas dopóki tego nie naprawili) czekałem na wysyłkę chyba 1,5 miesiąca, ale w końcu wysłali.
skazi
AKTYWNY
 
Posty: 705
Dołączył(a): 26 maja 2015, o 14:59
Pochwały: 68
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: Stock

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron