Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

6 lip 2017, o 19:56

Witam
Nie wiem jak u Was ale ja nawet sobie chwalę GEARBEST-a.
Kupiłem 4 miesiące temu tablet ONDA 80SE.
Po 3 miesiacach kaplica, tylko ekran czarny nic nie widać.
Napisałem do nich o problemie. Zaproponowali 20 USD, nie zgodziłem się.
Zainwestowałem 15 USD w przesyłkę i dziś po zapytaniu co z tabletem - 10 dni był już u nich. Zaproponowali 50 USD. Odpisałem im że za tablet dałem 75 USD + 15 USD za przesyłkę.
Grzecznie odpisali że oddają 75 USD na konto PAYPAL :) - jestem zaskoczony nie powiem, myślałem już że będę musiał spór zakładać na PAYPAL a tu taka niespodzianka.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

11 lip 2017, o 12:13

Paczka przyleciała bez najmniejszego problemu, bez VAT-u

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

19 lip 2017, o 21:06

Czy może wiadomo kiedy nastąpi wysyłka Maze Alpha z HK-2 zamówionych w czerwcu ?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

3 sie 2017, o 08:43

Niestety o ile kiedyś zawsze chwaliłem GB, to teraz muszę napisać że kończę interesy z nimi i mam nadzieję ostrzec innych przed traktowaniem przez GB. Kupiłem w lutym elektroniczną nianię, była używana dość sporadycznie, na początku lipca niestety coś się stało i nie mam możliwości ładowania. O ile na początku było ok, zaproponowali zwrot bodajże 21$ (przy koszcie całości około 40$) to po kilku dniach oczekiwania na kasę okazało się że zmienili zdanie i albo zwrot 10$ na GB Wallet, 8$ na Paypal albo zapłacę 25$ i mi wyślą nowy monitor. Dziwnym trafem 10 sierpnia kończy się ochrona Paypal, i chyba liczyli że nie zauważę tego i przystanę na ich warunki... Poszedł spór na Paypal, czekam na rozwiązanie. Także bardzo mocno ostrzegam wszyskich, bo niestety zrównali w dół do reszty sklepów olewających kludzi po zakupie.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

4 sie 2017, o 17:38

Czekam już ponad miesiąc na paczkę z MI5 z Gearbest. Nie podają żadnego wiarygodnego trackingu tylko ciągłe prośby o kolejne kilka dni cierpliwości. Przesyłka nadana jako rejestrowana. Dobrze chociaż, że płatność PayPalem, to pewnie szybko uda się uporać ze zwrotem. Nie polecam tam kupować.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 sie 2017, o 08:24

Radzę wszystkim raczej zapomnieć o kupowaniu w Gearbest... Oszuści.


Dear,

We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation:

1) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 100USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).

This refund will be processed within 24 hours.

You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html

2) Partial refund to your original payment account.

In this case, we can refund 100USD to your original payment account.

Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.

Best regards,
Yoko
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 sie 2017, o 10:02

rafaellop napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A gdzie tu jest jakieś oszustwo?
Paczka zaginęła, nie wykupiłeś ubezpieczenia na wypadek zaginięcia, oferują Ci częściowy refund (chociaż wcale nie muszą, bo to nie ich wina, że firma przewozowa zgubiła paczkę) i tyle.
Szkoda Ci było tych parę centów na ubezpieczenie, to teraz nie płacz.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 sie 2017, o 10:18

Mam pytanie dotyczące przesyłki priority Line. Czy zamawiając telefon tą metodą jest szansa na zatrzymanie przesyłki przez UC (Przemyśl) z powodu braku certyfikatu CE?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 sie 2017, o 10:22

dssstefan napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Szansa jest zawsze, chociaż nikła, bo paczkę dostarcza DPD :)

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

9 sie 2017, o 11:11

Dzięki za odpowiedź.
Nie doczytałem że to dostarcza kurier, a wolałem się upewnić bo już raz miałem zatrzymana paczkę z braku CE.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 sie 2017, o 23:28

Wiewior napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Dostałeś tą paczkę? pisałeś do nich? mój też stoi w Wiedniu... :-|

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

13 sie 2017, o 12:32

boroch napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A gdzie tu jest jakieś oszustwo?
Paczka zaginęła, nie wykupiłeś ubezpieczenia na wypadek zaginięcia, oferują Ci częściowy refund (chociaż wcale nie muszą, bo to nie ich wina, że firma przewozowa zgubiła paczkę) i tyle.
Szkoda Ci było tych parę centów na ubezpieczenie, to teraz nie płacz.


jeśli oferujesz wysyłkę nierejestrowanym i dopuszczasz aby przesyłka była więcej warta niż 2-5$
to powinno być ostrzeżenie że nie ponoszą odpowiedzialności.
ale tak czy inaczej, umożliwiasz cośto jesteś za to odpowiedzialny.
tak czy inaczej, już nie rozdłubując powyższych kwestii.
Jesli kupuje coś niejestrowaną pocztą zwłaszcza obowiązkowo PayPal i po kłopocie.
Ale GB w całej mojej karierze u nich i 10-15przesyłkach nierejestrowanych zgubił mi dwie paczuszki po około 8-10$ i zawsze zwrócił kasę bez uciekania się do sporu PP.
Odpowiedz