• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez polak.krk » 19 maja 2017, o 10:41

To tak nie dziala Nibiru. Prawo chroni kupujacego bo za duzo walków było.

Rzeczoznawce możesz wziąc dopiero przy odwołaniu. Musisz za niego zapłacic. Jesli przegrasz jak sprzedajacy to pokrywasz tez koszty sadowe.
Wiem bo sądzilem sie o drzwi. Facet dostal komornika po jakimś czasie mimo, że drzwi już nie wstawiał. Miał wtedy inną firmę. Dodam że kupujący ma poradę prawną darmową, rzeczoznawcę równiez. Drzwi były nowe, nie używane więc taka róznica.
polak.krk
 
Posty: 79
Dołączył(a): 10 sie 2016, o 12:40
Pochwały: 2
Telefon:: LG G5

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Nibiru » 19 maja 2017, o 17:32

Yhy. Kupił Pan nowe drzwi od osoby prywatnej?

Wysłane z mojego Nibiru H1 przy użyciu Tapatalka
Nibiru
AKTYWNY
 
Posty: 240
Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 15:52
Pochwały: 20
Telefon:: Nibiru H1
ROM: 4.2.2.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez woody » 21 maja 2017, o 22:25

Kupiłem któryś tam z kolei zegarek u nich i teraz wystawiłem w komentarzu 4 gwiazdki i napisałem minusy i na filmiku starałem się pokazać nie domalowaną bransoletę . Tego komentarza nie wystawili , wystawili późniejszy komentarz jakiejś osoby z 5 gwiazdkami i bez minusów.
Poprzednie moje komenty do zegarków miały 5 gwiazdek i wszystkie zostały wystawione publicznie razem ze zdjęciami i filmikami a teraz na pytanie czemu nie wystawiają mojej opinii odpowiedzieli że system losowo wybiera. Co najlepsze byłem pierwszy który wystawił komentarz do zegarka ale nie uwzględnili.
Avatar użytkownika
woody
AKTYWNY
 
Posty: 469
Dołączył(a): 2 maja 2014, o 19:12
Pochwały: 16
Telefon:: Huawei P10

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez polak.krk » 22 maja 2017, o 14:09

@Nibiru, nie prywatnej. Facet mial wtedy firme i dostalem od niego Paragon/Fakture Vat. Dowód na to ze usluga zostala wykonana.
W kazdym razie odsylam do Rzecznika Praw Konsumenta w celu rozwiania wszelkich watpliwosci.
polak.krk
 
Posty: 79
Dołączył(a): 10 sie 2016, o 12:40
Pochwały: 2
Telefon:: LG G5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Nibiru » 22 maja 2017, o 14:14

No to po... wprowadza Pan w błąd?

Niech Pan przeczyta o czym tu piszemy zanim zacznie się wypowiadać.

Wysłane z mojego Nibiru H1 przy użyciu Tapatalka
Nibiru
AKTYWNY
 
Posty: 240
Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 15:52
Pochwały: 20
Telefon:: Nibiru H1
ROM: 4.2.2.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kilek82 » 23 maja 2017, o 12:11

Witam wszystkich.
Tak poczytałem sobie tutaj co panowie pisaliście na temat prawa rękojmi i muszę potwierdzić to co pisał pan Nibiru. O ile w sprawach gospodarczych/karnych przeciwko firmom i przedsiębiorstwom użycie rękojmi bywa skuteczne, tak w przypadku spraw cywilnych, szczególnie pomiędzy osobami fizycznymi nie ma większego sensu. Słowo przeciw słowu- tak jak wiele spraw cywilnych, zależnie od zawziętości stron może ciągnąć się latami. A i tak osoba poszkodowana jest z reguły na przegranej pozycji.
A pisanie w aukcji o ograniczeniu rękojmi według mnie nie ma żadnego sensu- to tylko wprowadzanie niepotrzebnego zamętu u potencjalnych kupujących.

A co do tematu samego gearbest.
Pierwszy raz zamawiałem i trochę się zraziłem. Wysłane pocztą malezyjską, zamiast holenderską już tak sobie wędruje prawie drugi miesiąc. Jakiś czas temu, zamiast pisać ticket i przeczytać, że mam jeszcze spokojnie czekać napisałem na tym ich live chacie. Co tam się działo :D. Nie będę się rozpisywał, ale to jest porażka po prostu. Pani powiedziała, że muszę zadzwonić do najbliższego urzędu pocztowego, albo najlepiej do Warszawy i zapytać czy mojej paczki nie ma już na miejscu, inaczej nie będzie mogła mi pomóc (były to już godziny nocne). Ściemniłem, że dzwoniłem już kilka dni wcześniej i po wyjasnieniu jej kilku kwestii, takich jak to, że paczka jeszcze fizycznie nie pojawiła się w Polsce pani stwierdziła, że ona mi już bardziej pomóc nie może (:D), i że przekierowuje moją sprawę dalej, czyli podała mi link do napisania ticketa. Przy tym pisała z takim tempem, że bardziej wyglądało to na wklejanie gotowych formułek. Po czym, po około 30 sekundach dodawała "Are u there?" . Okej, nie piszę super szybko po angielsku, ale ja kurde przeczytać nie zdążyłem nawet.

@edit
Zapomniałem dodać. W tej sytuacji, gdy minęły prawie dwa miesiące, warto już do nich pisać ticketa z prośbą o ponowną wysyłkę czy jeszcze poczekać? Niektórym z tego co widziałem i po ponad 70 dni szło. No i czy ktoś mógłby mi podać jak taka wiadomość do nich miałaby wyglądać. Albo ktoś ma może jakiś powierzchowny wzór. O ile po angielsku jestem w stanie się dogadać, tak przy takich bardziej "oficjalnych" sprawach boję się, że coś spartaczę przy pisaniu. :)
kilek82
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 16:01
Telefon:: Huawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kilek82 » 26 maja 2017, o 13:07

Witam.
Sprawa z moim zamówieniem rozwiązała się szybciej niż myślałem. O ile chat na żywo trochę kuleje, to support w GB naprawdę mnie zaskoczył. Odpowiadali prawie od razu i sami zaproponowali zwrot na Paypal'a (odejmując koszt ubezpieczenia) jako jedną z opcji zwrotu. Co ciekawe, nie dali opcji ponownej wysyłki.
I tu moje pytanie. Co w sytuacji, gdy dostanę zwrot, a towar jednak przyjdzie po czasie?
kilek82
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 16:01
Telefon:: Huawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez dominoj97 » 1 cze 2017, o 16:03

Witam,
Zrobiłem swój pierwszy zakup w chinach i zamówiłem niedawno słuchawki za 23$.

Generalnie już wysłali (całkiem szybko biorąc pod uwagę, że do 30.06 mieli święto) jednakże mam mały problem.
Mam w nazwisku i ulicy polskie znaki i wpisałem z polskimi. Na dodatek wpisałem kod pocztowy z myślnikiem...
Nie dostałem zdjęcia paczki niestety (nie może się załadować) ale dostałem "COMMERCIAL INVOICE".
Niestety zamiast polskich znaków mam znaki zapytania... nie wygląda to tak strasznie i da się domyśleć co tam powinno być. Mieszkam w warszawie a ulic w warszawie to jednak jest sporo ;)
Numer trackingowy jeszcze nie działa ale raczej normalne.
dominoj97
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 maja 2017, o 18:44
Telefon:: Huawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez panalbin » 8 cze 2017, o 07:57

Przestrzegam prze zakupami w tym sklepie teraz. Czekam na zmiane statusu swojego zamówienie tydzien i napisałem to nich. W odpowiedzi usłyszałem , że towaru nie maja na stanie i czekają z zamówieniem az wiecej swoich zamówien beda mieli zeby wynegociowac lepsza cene u kontrachenta. Zaproponowano mi czekanie jeszcze tydzien. CXzyli 2 tygodnie zanim wogóle wysla paczkę.
panalbin
 
Posty: 82
Dołączył(a): 12 gru 2014, o 09:24
Telefon:: redmi

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez smietana » 8 cze 2017, o 08:29

Polecam ten sklep jak najbardziej, kilkanaście zakupów, zero problemów, szybka dostawa, produkty oryginalne, zgodne z opisem i w pełni sprawne.

Sent from my MI 5C using Tapatalk
smietana
AKTYWNY
 
Posty: 528
Dołączył(a): 6 lis 2016, o 18:33
Pochwały: 23
Telefon:: xiaomi

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gruchi » 8 cze 2017, o 15:04

panalbin napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Widzę że nie tylko ja mam ten problem. Moja sytuacja wygląda tak że zamówiłem 2 paczki jedna to Xiaomi AMAZFIT - Zamówienie: May 31, 2017 02:36:22 AM Order number: W1705310236226456 a druga z opaską metalową szkiełkiem i 2 innymi rzeczami - Zamówienie Jun 04, 2017 09:51:14 AM Order number: W1706040951158188 i sprawa wygląda tak że pierwsze miało wyjść DHL'em i nie wychodziło kilka dni, po kontakcie otrzymałem info że dojdą jakieś jeszcze opłaty jeśli zdecyduje się nadal na kuriera lub nie będzie nic jeśli zdecyduję się na darmową opcję, tak więc poprosiłem o wysyłkę zwykłą paczką z numerem trackingowym, no i klops bo dostałem informację że wyślą miedzy 16 a 25 czerwca co jest śmieszne ;/ Czekać 16-25 dni na wysyłkę ? 2 paczka z kolei po przygodach z pierwszą została zamówiona zwykłą paczką z numerem i tu też niezłe jaja bo zamówiona 4 czerwca do dziś nie wyszła. Na chwilę obecną wydane +-500 zł a nic nie wysłane :-? teraz żałuję że nie zamówiłem tam gdzie zamawiam zawsze czyli na Bangood, zamówione wiele paczek zawsze bez problemów.
Mam nadzieję że te paczki w końcu przyjdą bo to moje ostatnie zakupy na Gearbest - szkoda. Obydwie paczki mają status Packed i to tyle :/
Gruchi
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 cze 2017, o 14:30
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: MIUI

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez pegazik1 » 8 cze 2017, o 17:16

Miałem podobnie - zamówiłem Asusa Zenfone jako preorder i po trzech tygodniach od przewidywanego terminu wysyłki oddali kasę
pegazik1
 
Posty: 22
Dołączył(a): 18 kwi 2016, o 09:30
Pochwały: 1
Telefon:: Galaxy S5

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama
cron