• Reklama

Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez polak.krk » 19 maja 2017, o 11:41

To tak nie dziala Nibiru. Prawo chroni kupujacego bo za duzo walków było.

Rzeczoznawce możesz wziąc dopiero przy odwołaniu. Musisz za niego zapłacic. Jesli przegrasz jak sprzedajacy to pokrywasz tez koszty sadowe.
Wiem bo sądzilem sie o drzwi. Facet dostal komornika po jakimś czasie mimo, że drzwi już nie wstawiał. Miał wtedy inną firmę. Dodam że kupujący ma poradę prawną darmową, rzeczoznawcę równiez. Drzwi były nowe, nie używane więc taka róznica.
polak.krk
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 sie 2016, o 13:40

Reklama

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Nibiru » 19 maja 2017, o 18:32

Yhy. Kupił Pan nowe drzwi od osoby prywatnej?

Wysłane z mojego Nibiru H1 przy użyciu Tapatalka
Nibiru
AKTYWNY
 
Posty: 227
Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 16:52
Pochwały: 17

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez woody » 21 maja 2017, o 23:25

Kupiłem któryś tam z kolei zegarek u nich i teraz wystawiłem w komentarzu 4 gwiazdki i napisałem minusy i na filmiku starałem się pokazać nie domalowaną bransoletę . Tego komentarza nie wystawili , wystawili późniejszy komentarz jakiejś osoby z 5 gwiazdkami i bez minusów.
Poprzednie moje komenty do zegarków miały 5 gwiazdek i wszystkie zostały wystawione publicznie razem ze zdjęciami i filmikami a teraz na pytanie czemu nie wystawiają mojej opinii odpowiedzieli że system losowo wybiera. Co najlepsze byłem pierwszy który wystawił komentarz do zegarka ale nie uwzględnili.
Meizu M2 Note
Avatar użytkownika
woody
VIP
 
Posty: 991
Dołączył(a): 2 maja 2014, o 20:12
Pochwały: 16

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez polak.krk » 22 maja 2017, o 15:09

@Nibiru, nie prywatnej. Facet mial wtedy firme i dostalem od niego Paragon/Fakture Vat. Dowód na to ze usluga zostala wykonana.
W kazdym razie odsylam do Rzecznika Praw Konsumenta w celu rozwiania wszelkich watpliwosci.
polak.krk
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 sie 2016, o 13:40

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Nibiru » 22 maja 2017, o 15:14

No to po... wprowadza Pan w błąd?

Niech Pan przeczyta o czym tu piszemy zanim zacznie się wypowiadać.

Wysłane z mojego Nibiru H1 przy użyciu Tapatalka
Nibiru
AKTYWNY
 
Posty: 227
Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 16:52
Pochwały: 17

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kilek82 » 23 maja 2017, o 13:11

Witam wszystkich.
Tak poczytałem sobie tutaj co panowie pisaliście na temat prawa rękojmi i muszę potwierdzić to co pisał pan Nibiru. O ile w sprawach gospodarczych/karnych przeciwko firmom i przedsiębiorstwom użycie rękojmi bywa skuteczne, tak w przypadku spraw cywilnych, szczególnie pomiędzy osobami fizycznymi nie ma większego sensu. Słowo przeciw słowu- tak jak wiele spraw cywilnych, zależnie od zawziętości stron może ciągnąć się latami. A i tak osoba poszkodowana jest z reguły na przegranej pozycji.
A pisanie w aukcji o ograniczeniu rękojmi według mnie nie ma żadnego sensu- to tylko wprowadzanie niepotrzebnego zamętu u potencjalnych kupujących.

A co do tematu samego gearbest.
Pierwszy raz zamawiałem i trochę się zraziłem. Wysłane pocztą malezyjską, zamiast holenderską już tak sobie wędruje prawie drugi miesiąc. Jakiś czas temu, zamiast pisać ticket i przeczytać, że mam jeszcze spokojnie czekać napisałem na tym ich live chacie. Co tam się działo :D. Nie będę się rozpisywał, ale to jest porażka po prostu. Pani powiedziała, że muszę zadzwonić do najbliższego urzędu pocztowego, albo najlepiej do Warszawy i zapytać czy mojej paczki nie ma już na miejscu, inaczej nie będzie mogła mi pomóc (były to już godziny nocne). Ściemniłem, że dzwoniłem już kilka dni wcześniej i po wyjasnieniu jej kilku kwestii, takich jak to, że paczka jeszcze fizycznie nie pojawiła się w Polsce pani stwierdziła, że ona mi już bardziej pomóc nie może (:D), i że przekierowuje moją sprawę dalej, czyli podała mi link do napisania ticketa. Przy tym pisała z takim tempem, że bardziej wyglądało to na wklejanie gotowych formułek. Po czym, po około 30 sekundach dodawała "Are u there?" . Okej, nie piszę super szybko po angielsku, ale ja kurde przeczytać nie zdążyłem nawet.

@edit
Zapomniałem dodać. W tej sytuacji, gdy minęły prawie dwa miesiące, warto już do nich pisać ticketa z prośbą o ponowną wysyłkę czy jeszcze poczekać? Niektórym z tego co widziałem i po ponad 70 dni szło. No i czy ktoś mógłby mi podać jak taka wiadomość do nich miałaby wyglądać. Albo ktoś ma może jakiś powierzchowny wzór. O ile po angielsku jestem w stanie się dogadać, tak przy takich bardziej "oficjalnych" sprawach boję się, że coś spartaczę przy pisaniu. :)
kilek82
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 17:01

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kilek82 » wczoraj, o 14:07

Witam.
Sprawa z moim zamówieniem rozwiązała się szybciej niż myślałem. O ile chat na żywo trochę kuleje, to support w GB naprawdę mnie zaskoczył. Odpowiadali prawie od razu i sami zaproponowali zwrot na Paypal'a (odejmując koszt ubezpieczenia) jako jedną z opcji zwrotu. Co ciekawe, nie dali opcji ponownej wysyłki.
I tu moje pytanie. Co w sytuacji, gdy dostanę zwrot, a towar jednak przyjdzie po czasie?
kilek82
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 17:01

Poprzednia strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama