Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez CozzY » 20 gru 2016, o 03:23

A ja mam jak najlepsze doświadczenia z GearBest. W sumie to jest jedyny chiński sklep w którym robię zakupy. Kupiłem w przeciągu kilku miesięcy 3 telefony od nich a wczoraj zamówiłem słuchawki.
1. Wziąłem zwykłą rejestrowana pocztę. Czekałem równo 4 tygodnie, z czego w ostatnim tygodniu bombardowałem ich mailami że tak długo. Kazali spokojnie czekać bo jeszcze czas. I faktycznie doszedł :)
2. Ze względu na pośpiech wziąłem szybką płatną przesyłkę DHL-em. Uprzedzili mnie że może być cło i że polecają inną drogę. Odpisałem że nie ważne bo czas jest ważniejszy. Jak przyszło do mnie info z Zoll z rachunkiem na 51 EUR (mieszkam w DE) to przycebuliłem i napisałem do GB, że mają mi zwrócić połowę kosztów bo jak nie to się pogniewam i nie odbiorę. Zwrócili!
3. Darmowa przesyłka German Express. Przyszła bez problemu po 10 dniach.

Zadowolony jestem na razie.

CozzY
CozzY
 
Posty: 57
Dołączył(a): 1 gru 2016, o 14:55
Pochwały: 1
Telefon:: Leeco Le Max 2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez zjac » 20 gru 2016, o 05:02

CozzY napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Ja mam mieszane uczucia. Raz wysyłają szybko, raz ociągają się z wysłaniem przesyłek.
To samo z supportem-raz piszą jak ludzie, raz lecą kopiuj/wklej i dopiero jak zagrożę zwrotem z PP to coś się rusza.
Fakt jest taki, że:
- za TV-Boxa, który przestał działać po 8 miesiącach oddali mi połowę kasy ( dołożyłem i kupiłem na BG nowszy model ).
- za zgubioną przesyłkę w DE ( DHL ) oddali kasę
- za brak śledzenia na terenie PL, mimo iż za niego zapłaciłem oddali te parę usd.
- lubię ich NL, Belgian i CZ albo Węgierskie przesyłki, bo mam momentu u siebie towar ( rekord 4 dni NL Post )
- dowalają z DHL, bo drugi raz dostałem info o dopłacie bo "jestem poza zasięgiem DHL" ( najlepsze jest to,że w jednym tickecie suma 30 euro, a w drugim pisanym godzinę później było 65 euro, ha,ha,ha - taki mały różnic)

Leci do mnie od nich najdroższy zakup jak do tej pory u nich, zobaczymy ile będzie szedł i jak obsługa posprzedażowa i zgodność z opisem.


P.S. Zdecydowanie jak dla mnie króluje BG, pod wieloma względami.
zjac
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lut 2016, o 19:17
Pochwały: 6
Telefon:: Cubot

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez TediPower » 20 gru 2016, o 10:47

Ok Pany gdzie w tym menu jest:
1) Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:
bo nie widzę
pakiety kupowane po tym terminie rejestrowane i nie, dotarły jakiś czas temu
LM154658473CN feler kupiony 11.11 koszt EUR 8.57

To dane z ich strony:
Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
TediPower
AKTYWNY
 
Posty: 380
Dołączył(a): 24 paź 2015, o 12:15
Pochwały: 23

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Shadoww » 20 gru 2016, o 11:15

Panowie jestem po pierwszym zakupie w GB z magaznu EU (ilife V7) liczylem na szybką sprawną realizacje, lecz pojawiają się wątpliwości ponieważ przesyłka wisi z tracingiem DPD :
15 Dec 2016 10:31 - Oldbury - Your parcel is on its way.
Poczytałem na forum to chwaliliście wysyłkę i szybkość DPD rozumiem że okres przed świąteczny to i pewnie paczek więcej ale może ktoś ma doświadczenia kiedy coś się powinno ruszyć bo liczyłem że do świąt się uda a teraz raczej już watpie :(
Shadoww
 
Posty: 0
Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:05
Telefon:: Xiaomi

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Shadoww » 20 gru 2016, o 20:36

@UP niestety nie moge edytowac poprzedniego postu ale aktualizuje sprawe :
Po dzisiejszej mojej interwencji zapytania do GB i DPD przesyłka dziwnym trafem ruszyła :)
- 20 Dec 2016 16:42 - Hub 3 - Bham - We have your parcel and it's on its way to our depot
Szkoda tylko ze przewidywany termin dostawy 27.12 :(
Shadoww
 
Posty: 0
Dołączył(a): 20 gru 2016, o 11:05
Telefon:: Xiaomi

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Lector » 22 gru 2016, o 21:41

Ja również mam problem z jedną z paczek z GearBest.
Zakupiłem u nich Power Bank Xiaomi 10000mAh w dniu 24 listopada.
Paczka została wysłana poprzez "United Arab Emirates" w dniu 25 listopada a jej numer to RB001976018AE.

Niestety do tej pory nie mam żadnej informacji o jakimkolwiek statusie, patrzyłem na kilku stronach.
Kontaktowałem się już dwukrotnie ze sklepem, ale zapewniają ze wysłali i mam czekać.

Dziś zauważyłem ze pojawił się status:
2016-12-22 19:09 - United Arab Emirates, Dubai Sorting Centre, Dispatched from International Mail Exchange

Od tamtego zamówienia składałem już kilka innych które już do mnie dotarły, fakt były wysłane pocztę Holenderską.
Obrazek
Avatar użytkownika
Lector
 
Posty: 191
Dołączył(a): 27 wrz 2013, o 18:44
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 2
Telefon:: Xiaomi Mi4 LTE
ROM: MIUIPolska

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez ciupagen » 23 gru 2016, o 21:40

mareklet nie trać nadziei :) po 5 email tracking wrócił do zycia i paczke z wegier dostałem w sumie w 48 godz,wisiało jako list polecony ekonomiczny.wygląda na to ze tracking nie działa na lini UK - Węgry
ciupagen
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 mar 2014, o 10:59
Telefon:: lenovo

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez mareklet » 24 gru 2016, o 13:52

ciupagen napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Doszło wczoraj.
mareklet
 
Posty: 14
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 16:58
Lokalizacja: inąd

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Gravis » 29 gru 2016, o 13:34

What will you declare on parcel with Xiaomi air Purifier http://www.gearbest.com/home-smart-impr ... 68522.html which currently costs 139,99 with ship by DHL ?
Xiaomi Mi6 > Xiaomi Mi5 Prime > Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2447
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 09:32
Pochwały: 31
Telefon:: OnePlus 7

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez michu102 » 30 gru 2016, o 21:38

Witam !
Zakupiłem w waszym sklepie słuchawki KZ ED9.
Po kilku dniach zauważyłem że podczas użytkowania ich na laptopie następuje przebicie w jakimś miejscu i po prostu "szczypią", a dokładnie lewa słuchawka.
Wiem że to wydaje się śmieszne, ale z słuchawek nie da się korzystać.

Data i numer zakupu: Nov 29, 2016 22:11:04 PMOrder number: WB1611290811042690

Da się coś z tym zrobić? Spór na paypal ?

Edit. Przebicie+ lekkie "skwierczenie" :P
michu102
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23 gru 2015, o 12:05
Pochwały: 1
Telefon:: Letv le1

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron