Promocje i oferta sklepu GearBest.com
31 gru 2016, o 01:28
A już myślałem że ja mam zepsuty laptop,bo miałem podobną sytuację

Najlepiej pisz do nich przez stronę GB ,bo tutaj jest pośrednik ,co zajmie zdecydowanie dłużej.
1 sty 2017, o 13:23
Witam
Aktualnie posiadam 80pkt na GB:
You have 80 points which equal $1.60 in store credit.
Gdzy przechodze do platnosci nie poazkuje mi tych punktow. Dlaczego?
Czy na promocje z kodem dzialaja punkty? Czy nie?
1 sty 2017, o 13:34
a wpisywales jakis kod rabatowy? bo to blokuje uzycie punktow
5 sty 2017, o 18:57
Witam.zamówiłam na gearbest odkurzacz ILIVE V5 . Zamówienie złożyłam 12.11 i odrazu zapłaciłam...jednak do dziś nie dostałam przesyłki i niestety status zamówienia jest tworzenie... dlaczego to tak długo trwa? Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą żeby zapytać co się dzieje. Proszę o pomoc.martwię się trochę bo to nie małe pieniądze około 550 zl.pomóżcie
5 sty 2017, o 19:15
Dlaczego tu o to pytasz ? Zrób ticket z pytaniem ( masz go przy zamówieniu ) i pewnie do 24 godz. dostaniesz info. A jak płaciłaś przez PP to ja zrobiłbym zwrot kasy. Nie pierwszy raz GB sprzedaje i każe czekać nie wiadomo ile z wysyłką. Są z tego niestety słynni, że opychają coś czego czasami nie mają.
Jeśli to Champaine Gold to widzę: Dispatch: Ships between Jan 22 - Jan 26
6 sty 2017, o 00:19
Zamówiłem słuchawki na GB i mam problem, jest to moje pierwsze zamówienie u nich i nie podoba mi się za bardzo ta sytuacja. Zamówienie poszło 09.11, wysłali mi je 16.11. Dostałem numer do śledzenia i od początku on nie działał. Napisałem do nich i tak naprawdę nic się nie dowiedziałem, każą mi iść na pocztę i czekać. Zaraz miną dwa miesiące od wysyłki co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Wysłane z mojego ZTE B2015 przy użyciu Tapatalka
6 sty 2017, o 00:20
Zapłaciłam kartą . To był mój pierwszy zakup na gearbest i za żadne skarby nie widze tu opcji zadania pytania do sprzedawcy. Nie mogę w nic kliknąć itd.
6 sty 2017, o 02:00
https://support.gearbest.com/faq/index/index?lang=enNa dole masz dwie opcje albo założyć ticket albo porozmawiać na czacie.
6 sty 2017, o 18:06
Dostalam taką odpowiedź.
Możecie mi to jakoś jaśniej wytlumaczyc o co chodzi z tą wysyłką?
Drogi Małgorzata,
Dziękuję bardzo za zamawianie z gearbest.
Przepraszamy za nie wysyłać rozkaz do ciebie jeszcze.
Ze względu na status elementu z towarzystwa żeglugowe, z przykrością informujemy, że zamówienie którym wymagane wysyłać przez
Europe duża linia pakiet (HQ) nie mogą być wysłane w tym czasie.
Musimy zorganizować swój pakiet do innej metody wysyłki.
Po przeanalizowaniu sprawy, chcielibyśmy, aby przejść dalej i statek za pośrednictwem przyspieszonych Shipping.
Możemy wysyłać swoje zamówienie za pośrednictwem wysyłki w ale podatki są pobierane przez lokalnych urząd celny i krajowych przepisów, które są poza naszą kontrolą.
Będzie to po prostu wziąć 3-7 dni roboczych dotrzeć do Ciebie po wysyłaliśmy rzeczy na zewnątrz.
Jeżeli istnieje jakakolwiek różnica w cenie, musimy poinformować na pokrycie go.
Proszę skontaktować się z nami jak najszybciej i daj nam znać, jeśli dopuszczalne jest tak, że możemy przetworzyć zamówienie dla Ciebie.
Jeszcze raz proszę przyjąć nasze przeprosiny za nie spełniające Państwa oczekiwania.
6 sty 2017, o 18:14
Z google translatora sam bym nie wiedzial o co chodzi, wrzuc oryginalny tekst, napewno ktos go przetlumaczy.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.