Grzecznie odpisz że ty sprzedałeś telefon bez wad. Usterki które się pojawiły w trakcie eksploatacji wg ciebie powstały później na skutek zewnętrznych czynników (np. wstrząs, temperatura). Więc nie obejmuje ich rękojmia. A nawet jak przyczyna tkwiła w urządzeniu, czyli ukryta wada, która ujawniła się po 8 miesiącach, to w chwili sprzedaży ty nie mogłeś mieć o niej wiedzy.
Najlepiej przytoczyć jakieś paragrafy, tak jak podałem wyżej.
Ale uważam że powinieneś jeszcze zapytać "prawnika", za 2 piwa każdy student prawa porady udzieli.
Ja nie chciał bym cię wprowadzić w błąd bo to kompletnie nie moja dziedzina. W zakresie mechaniki być może byłbym bardziej wiarygodny.
No i się nie przejmuj przede wszystkim, bo to jest próba wyłudzenia kasy od ciebie, może nie świadoma, ale tak to wygląda.
Wysłane z HT7