Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        13 lis 2016, o 14:50
		
			
			Wypełniłem formluarz, ale opcja oczekiwany cashback sama się wypełniła. 10% od podanej kwoty nie wiem czemu bo powinno być 20%. Nie wiem czemu zakładają ze powinno być 10%..
			
		
 
	 
	
        
        13 lis 2016, o 15:22
		
			
			Nie wiem czy po tym moim zgłoszeniu ale wskoczył mi cashback ale na 10% !!!
			
		
	 
	
        
        13 lis 2016, o 15:25
		
			
			Nie wiem czy zauważyłeś ale napisałeś już to drugi raz. Taka mała rada, posty można edytować.
			
		
 
	 
	
        
        13 lis 2016, o 15:44
		
			
			Nie wiem czy zauważyłeś ale napisałeś już to drugi raz. Taka mała rada, posty można edytować.
 Napisałem 2 różne rzeczy naucz sie czytać najpierw.
Chciałem teraz przez formularz naliczenia błednego cashbacku napisać zeby zrobili korekte no niestety, formluarz wywala błedy przy kwocie transakcji, kwocie cahsbacku i kwocie spodziewanego cashbacku. Wiec napisałem do nich tradycyjnego maila. Niech poprawiają bo sie zaczynają wyglupiać w koncu 10% zaczelo obowiazywać od pólnocy 12.11 wiec wiadomo ze 11.11 okolo 19 na pewno 10% byc nie moglo.
			
		
 
	 
	
        
        13 lis 2016, o 15:56
		
			
			Nie wiem czy zauważyłeś ale napisałeś już to drugi raz. Taka mała rada, posty można edytować.
 Napisałem 2 różne rzeczy naucz sie czytać najpierw.
Chciałem teraz przez formularz naliczenia błednego cashbacku napisać zeby zrobili korekte no niestety, formluarz wywala błedy przy kwocie transakcji, kwocie cahsbacku i kwocie spodziewanego cashbacku. Wiec napisałem do nich tradycyjnego maila. Niech poprawiają bo sie zaczynają wyglupiać w koncu 10% zaczelo obowiazywać od pólnocy 12.11 wiec wiadomo ze 11.11 okolo 19 na pewno 10% byc nie moglo.
 
        
        13 lis 2016, o 16:01
		
			
			Ale nie było, było 20%, bo wiem w co klikałem. 10% 11.11 nie było no może coś przed północą. Naliczyli mi 10% bo ich formularz jest tak inteligentny ze z marszu prowadził 10% bez możliwości edycji. Mam nadzieje ze to nie celowa zagrywka, a po prostu błąd który odkrecą. :)
			
		
 
	 
	
        
        13 lis 2016, o 17:21
		
			
			Recznie wprowadzając transakcje z rana 11.11 też mi sie pokazało 10% a nie mogło tyle być bo kupowalem o 9:04. Olalem reczne dodawanie, czekam do jutra, jutro piszę maila...  pierwszy raz mam taką akcję, a tak zachwalałem zawsze PP  
 
			
		 
	
        
        13 lis 2016, o 20:00
		
			
			Ale nie było, było 20%, bo wiem w co klikałem. 10% 11.11 nie było no może coś przed północą. Naliczyli mi 10% bo ich formularz jest tak inteligentny ze z marszu prowadził 10% bez możliwości edycji. Mam nadzieje ze to nie celowa zagrywka, a po prostu błąd który odkrecą. :)
 Już trochę po 17:00 było 15%.
			
		
 
	
	
        
        13 lis 2016, o 21:02
		
			
			Kupowałem 11,11 chwilę przed  9:30. Dostałem 20%,niestety według ich lipnego kursu.  Ale 20%  jak byk.
Za koszty wysyłki nie jest naliczany zwrot.  Miejcie to na uwadze.
			
		
	 
	
        
        13 lis 2016, o 21:13
		
			
			Co w tym dziwnego? To chyba oczywiste że o 9:30 było jeszcze 20% 
